بازی های دسته جمعی | بازی های دسته جمعی با موبایل

این بازی های دسته جمعی رو تو موبایل بازی کنین!

اگر تو دورهمی ها حوصله تون سر میره و هر کسی سرش تو گوشیه خودشه؛ ما اینجا چند تا از بازی های دسته جمعی با موبایل بهتون معرفی می کنیم که از این به بعد برای مهمونی هاتون برنامه داشته باشید.

بازی دسته جمعی
ویکی گردی:

اگر دنبال یه راه حل هستید که تو دورهمی ها بهتون بیشتر خوش بگذره؛ بازی های دسته جمعی با گوشی رو امتحان کنید. برنامه های بازی های دسته جمعی تو موبایل معمولا هم نوع آنلاین و هم آفلاینشون وجود داره و شما می تونید دو یا چند نفره، همزمان بازی کنید. ما اینجا بهتون چندتا بازی های دسته جمعی گوشی معرفی می کنیم و امیدواریم که حسابی بهتون خوش بگذره. 

Among As

داستان از آنجایی شروع می‌شود که مینیون‌های بازی برای تعمیر سفینه فضایی باهم متحد می‌شوند. اما یکی از آن‌ها قاتل یا به اصطلاح بازی Imposter است و زمانی که دیگران مشغول هستند، سعی دارد همه را بکشد. بازی سعی می‌کند بازیکنان را به چالش بکشد، آن‌ها را مجبور به فریب یکدیگر کند و در آخر  Imposterرا پیروز کند. البته نقشه پلید قاتل‌ها با اتحاد و اعتماد بازیکنان به یکدیگر خنثی می‌شود.

among as

Dream League Soccer

دریم لیگ 2022 و ورژن جدید سال 23، از سایر بازی‌های اندرویدی فاصله گرفته و صرفا یک بازی فوتبال را در اختیار شما نمی‌گذارد. در این بازی می‌توانید بازیکن‌های واقعی و مشهور فوتبال را در تیم خود داشته باشید، رقابت‌های فوتبالی برگزار کنید، استادیوم بسازید و تیم خود را در بهترین و بالاترین جایگاه قرار دهید. امکان خرید بازیکن‌ها در این بازی مهیاست تا بتوانید همان‌طور که می‌خواهید، تیم رویایی خود را طبق سلیقه‌تان بچینید.

dream soccer

2 Player games : the Challenge

2 player

این برنامه شامل چند بازی مختلف می شود. 

  • دوز

راه را برای حریف ببندید و اجازه ندهید پیروز بازی شود.

  • پینگ‌پونگ

با انگشتتان راکت را هدایت کنید و حریف را شکست دهید.

  • بولینگ

هدف بگیرید و همه پین‌ها را یک‌جا بیندازید.

  • هاکی روی میز

با حرکت دسته هاکی توپ را به سمت دروازه حریف هدایت کنید و برنده شوید.

  • سنگ کاغذ قیچی

با بازی ساده و خاطره‌انگیز سنگ کاغذ قیچی، ساعت‌ها سرگرم شوید.

تو بازی مافیا چجوری از خودم دفاع کنم؟ + فیلم

Panco 

پنکو یک مجموعه بازی دورهمی آنلاین تمام و کمال است، با کلی بازی باحال برای بازی کردن با بازیکنان دیگر. از جمله بازی‌های داخل پنکو می‌توانیم به شب‌های مافیا، اسم فامیل، نبرد کلمات، بازی کارتی اونو، بازی منچ و بازی‌های دیگر مانند جرات و حقیقت و رولت روسی اشاره کنیم که همگی در یکجا کنار هم در دسترس بازیکنان قرار دارند.

panco

Heads Up

بازی موبایل Heads Up یک بازی سرگرم کننده است که برای مهمانی و جمع پیشنهاد می‌شود. در این بازی شما باید گوشی‌ موبایل خود را به پیشانی‌اتان چسبانده تا یک واژه یا عبارت به نمایش درآید. حال سایرین با کمک یکدیگر باید آن کلمه را حدس بزنند و بدون صحبت کردن، آن را اجرا کنند.

heads up

Spaceteam

space team

بازی اسپیس تیم، از دسته بازی های گوشی اندروید هیجان انگیز، دوستانه و خانوادگی خواهد بود. این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد و برای انجام آن به 2 تا 4 نفر و همچنین اینترنت نیاز خواهید داشت. اصل اساسی این بازی همکاری افراد داخل بازی خواهد بود و هر کس باید وظایف خود را به درستی انجام دهد. در این بازی یک تیم متشکل از فضانوردان است که مشغول فرار از ستاره در حال انفجار هستید که باید فعالیت های مربوطه را با سرعت انجام دهید که پس از مدتی سفینه از بین خواهد رفت.

منبع: زومجی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر