سیل | وقوع سیل | سیل اردبیل | سیل امروز 29 خرداد

گیر افتادن 40 دانش آموز در سیل اردبیل | دانش آموزان نجات یافتند؟ + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از گیر افتادن ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. جزئیات بیشتر را در دامه بخوانید

سیل
ویکی گردی:

وقوع سیل در استان اردبیل مردم را آواره کرد. حمید قویدل بامداد ۲۹ خرداد با بیان این خبر افزود: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۰ دانش‌آموز از سیل امروز در این استان نجات یافتند. وی ادامه داد: این دانش‌آموزان در یک اردوی تفریحی تابستانه و در حال بازگشت از منطقه سرعین بودند که در جاده بیله‌سوار گرفتار سیل شدند.

این مسئول گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، این دانش‌آموزان نجات یافته و به حوزه بسیج انجیرلو در شهرستان بیله‌سوار انتقال داده شدند.

مالیات کدام دسته از صاحبان مشاغل صفر شد؟ + جزئیات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

وی با اشاره به وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری در شهرستان بیله‌سوار- روستای فولادلو، گفت: یک خانم ٦٥ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این منطقه جان خود را از دست داده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در حال حاضر ٨ تیم امدادی هلال‌احمر در شهرستان گرمی، روستاهای قره آغاج و آقامحمدبیگلو در جاده بیله سوار – گرمی حضور دارند و در حال امدادرسانی به متاثران از سیل هستند و ۲ تیم امدادی دیگر از مرکز استان و شعبه مشگین‌شهر نیز راهی مناطق حادثه‌دیده هستند.

جلوگیری از سکته قلبی فقط با دست زدن! + ویدیو

عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل همچنان ادامه دارد.

 وقوع سیل شدید در چند منطقه استان اردبیل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر