سهام عدالت | کلاهبداری سهام عدالت

هشدار برای سهام داران! | این پیام جیب دارندگان سهام عدالت را خالی کرد!

انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد.

سهام عدالت
ویکی گردی:

 مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.ثبت نام سهام عدالت جاماندگان در سه دهک کم د آمد آغاز شده و سهامداران می توانند مبلغ سهام خود را با کد ملی چک کنند آخرین اخبار سهام عدالت را در ویکی گردی بخوانید.

مراقب پیامک‌ دریافت سود سهام عدالت باشید

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

گوشی اقتصادی چی بخرم؟ | بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در بازار ایران

در صورت قطعی شدن موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان، به طور قطع اطلاع‌رسانی از طریق مبادی رسمی از جمله تلویزیون و رادیو و همچنین خبرگزاری‌ها صورت خواهد گرفت.

اگر اولویتی برای ثبت‌نام سهام عدالت وجود داشته باشد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت بوده و سایر افراد در صدر ثبت قرار نمی‌گیرند. این در حالی است که در پیام‌های ثبت‌نام سهام عدالت جعلی اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

چند برابر پایه حقوق کارمندان وام پرداخت می شود؟

با کلیک بر روی لینک‌های جعلی و کلاهبرداری، امکان هک حساب بانکی و مشخصات سجلی افراد وجود دارد و هدف از این اقدامات نیز کلاهبرداری از حساب بانکی افراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر