هندوانه |‌ برش زدن هندوانه

اینبار هندوانه رو به روش من برش بزن! + فیلم آموزشی

در این مطلب از سایت ویکی گردی یه ترفند عالی برای برش زدن هندوانه را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید

هندوانه
ویکی گردی:

امروزه قاچ کردن هندوانه به صورت معمولی و قرار دادن برش های هندوانه درون سینی یا ظرف تکراری شده است و اغلب کدبانوها تمایل دارند هندوانه را با کمک روش های خلاقانه دیزاین کنند. برای تزیین هندوانه روش های ساده و خلاقانه ای وجود دارد و شما می توانید با ایده گرفتن از این روش ها هندوانه را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

اغلب کدبانوها تمایل دارند سفره ای متفاوت و با سلیقه ای داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم های خانه دار هستید بهتر است این ویدیو را تا آخر تماشا کنید.

۹ ایده جالب برای بریدن هندوانه  + فیلم

آموزش برش زدن با روشی ساده و آسان

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

 اگر شما در زمینه دیزاین هندوانه مهارت خاصی ندارید می توانید از روش های ساده برای دیزاین این میوه محبوب شب یلدا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از افراد تمایل دارند پوست هندوانه را حکاکی کنند و برخی دیگر با تزیینات خود هندوانه هنرمایی می کنند که انتخاب هر یک از این روش ها سلیقه ای است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    میخوام مادر شوهر سرش خورد ب سنگ چرا نمیگید شوهر دست میگید مادر شوهر مگه آدم ب مادر شوهر شوهر کرده
    وااااالا یعنی چی

    • ناشناس

      یعنی چی ؟ این حرف تون ؟

  • ناشناس

    والله من هنوز مادر شوهر نشدم ولی اگر مادر شوهر شدم برام مهم نیست که عروسم هندوانه رو چطور قاچ میکنه یا خونه اش رو چطور می چینه یا جهیزیه داره یا نه ،فقط دوست دارم بتونه یک زندگی پر از شادی و صداقت رو با پسرم بسازه. زندگی که با دیدنش خیالم راحت بشه که هر دو تاشون خوشبختند .از خدا می خوام چندتا عروس مهربون و فهمیده نصیب پسرام کنه.