کیک تولد | مدل کیک تولد | مدل کیک تولد دخترانه

جدیدترین مدل های کیک تولد با زیباترین دیزاین ها + عکس

در این بخش 30 مدل کیک تولد جدید دخترانه، پسرانه، مردانه و زنانه را با تزئین لاکچری و ساده برای جشن های تولدتان آماده کردیم.

کیک تولد
ویکی گردی:

با ما همراه باشید با جدیدترین مدل های کیک تولد. یکی از هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین قسمت‌های سورپرایز تولد، آماده کردن تزیین کیک تولد است.  اگر به پخت شیرینی و تزیین کیک علاقه دارید و می خواهید برای تولد یکی از عزیزانتان هنرنمایی کنید، در این مطلب با ما همراه شوید. می‌خواهیم ده ها ایده جالب کیک تولد را با شما اشتراک بگذاریم که تزئین میز تولد فرد مورد علاقه تان امسال استثنایی باشد. با ویکی گردی همراه باشید.

مدل عکس کیک تولد

همان طور که عنوان کردیم در این قسمت با جدیدترین عکسهای کیک برای تولد دختر و پسر بچه، همسر و پدر و مادر در انواع مدل های تزیین ساده و لاکچری در خدمتتان هستیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این کیکهای زیبا جلب می نماییم.

بادکنک آرایی جشن هات رو خودت انجام بده  + فیلم

 

نکات مهم در انتخاب کیک تولد

قبل از هر چیز از صاحب تولد کمک بگیرید و بپرسید که چه کیکی را ترجیح می‌دهد. اما اگر می‌خواهید سورپرایزش کنید، باید ببینینید به چه چیزهایی علاقه دارد و سلیقه‌اش چیست. با رعایت نکات زیر می‌توانید بهترین کیک تولد را برای فرزند، همسر یا دوستتان تهیه کنید.

۱. بودجه

برای بسیاری از اهمیت دارد که به‌اندازه‌ی بودجه‌مان برای جشن و کیک تولد هزینه کنیم. بنابراین بهتر است از قبل مبلغی را برای برگزاری جشن تولد تعیین کنید و مبلغ مد نظرتان برای کیک را کنار بگذارید تا در هنگام سفارش کیک تولد دچار مشکل نشوید. برای کاهش هزینه‌های تولد هم می‌توانید اتاق را ساده‌تر تزئین کنید و در عوض یادگاری یا هدیه‌های دست‌ساز کوچکی برای میهمانان در نظر بگیرید.

۲. اندازه و وزن کیک

کیک نباید به‌قدری کم باشد که به هر کس بُرشی نازک برسد، و آن‌قدر زیاد که بعد از جشن مقدار زیادی کیک روی دست‌تان بماند. بنابراین از قبل، متناسب با تعداد میهمانان اندازه‌ و وزن کیک را تخمین بزنید. در صورتی که تعداد میهمانان را می‌دانید اما هیچ ایده‌ای درباره‌ی میزان کیک مورد نیاز ندارید، از قنادی یا سایتی کمک بگیرید که قصد دارید به آنها برای تهیه‌ی کیک سفارش دهید، آنها در این زمینه تجربه‌ی کافی دارند و می‌توانند اطلاعات درستی به شما ارائه دهند.

۳. شکل و نوع کیک

شکل و نوع کیک تا حد زیادی به طرح کیک بستگی دارد. بسیاری از طرح‌ها روی سه شکل اصلی مربع، دایره و مستطیل قابل پیاده‌سازی هستند. البته بعضی از طرح‌ها هستند که نیاز به شکل پایه ندارند و به‌صورت ایده‌هایی مجزا مطرح می‌شوند.

برای انتخاب کیک، علایق و تمایلات صاحب تولد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر فرزندتان عاشق بستنی است،‌ می‌توانید به جای کیک خامه‌ای، شکلاتی و … کیک‌بستنی سفارش دهید. کاپ‌کیک، کوکی‌کیک و کیک‌هایی از این قبیل هم برای قرار گیری در کنار کیک اصلی یا به جای آن انتخاب‌های خوبی هستند.

۴. عطر و طعم کیک

عطر و طعم کیک باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که مورد پسند اکثر افراد قرار بگیرد. به‌عنوان مثال اگر کیکی انتخاب کنید که در تهیه‌‌ی آن از مقدار زیادی کره‌ی بادام زمینی استفاده شده،‌ احتمال آن وجود دارد که در نهایت مقدار زیادی کیک روی دست‌تان بماند! طعم‌های عامه‌پسند مثل کیک‌های نیمه‌وانیلی- نیمه‌شکلاتی، کیک‌های مربایی و خامه‌ای معمولا پرطرفدار هستند و با ذائقه‌ی اکثر افراد جور درمی‌آیند.

۵. هماهنگی کیک با تِم میهمانی

اگه میهمانی‌تان تم خاصی دارد، بهتر است طرح و رنگ کیک را مطابق با آن انتخاب کنید. ایده‌های زیادی برای تم میهمانی وجود دارد. به عنوان مثال برای پسرها، می‌توانید با توجه به تیم فوتبال مورد علاقه‌شان یا شخصیت‌ها و قهرمان‌های کارتونی مثل بتمن، مرد عنکبوتی، بِن‌تِن و هر مورد دیگری که به آن علاقه دارند، ایده بگیرید. برای دخترها نیز می‌توانید تم‌هایی نظیر شخصیت‌های کارتونی و پرنسس‌ها، فرشته‌ها، شاپرک، گل و … را اجرا کنید. تم‌هایی با مضمون جنگل‌های آفریقا با زرافه، فیل و شیر هم برای بچه‌ها به‌خصوص سنین پایین‌تر جالب خواهند بود. بعد از انتخاب تم، باید لباس‌ها، مدل مو، نورپردازی، دکوراسیون و تزئین محل جشن و از همه مهم‌تر کیک تولد، متناسب با تم طراحی شوند. اگر قصد دارید کیک ساده‌ای سفارش بدهید می‌توانید رنگ خامه‌ها، مواد تزئینی کیک و مدل تاپرها (عروسک کیک، شمع و …) را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با نوع و رنگ تِم مطابقت داشته باشند. البته برخی اوقات با پیدا کردن کیک تولد مورد علاقه‌تان می‌توانید برای انتخاب تم میهمانی ایده بگیرید.

۶. طرح کیک

برای انتخاب طرح کیک، خصوصیات فردی، جنسیت، سن و سال و علایق صاحب تولد حرف اول را می‌زند. با توجه به این ویژگی‌ها نه‌تنها انتخاب کیک برای‌تان ساده‌تر می‌شود بلکه به کسی که برایش تولد گرفته‌اید نشان می‌دهید چقدر برای‌تان اهمیت دارد و برایش ارزش قائلید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر