محسن ابراهیم زاده | کنسرت محسن ابراهیم زاده

وضعیت نگران کننده محسن ابراهیم زاده روی تخت بیمارستان | حالت غیر طبیعی ابراهیم زاده در کنسرت + فیلم

از صبح امروز ویدیوهایی از کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه منتشر شده که حواشی و جنجال‌های فراوانی را به دنبال داشته است.

محسن ابراهیم زاده
ویکی گردی:

دلیل حال بد محسن ابراهیم زاده خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران چیست؟ کنسرتی که در سانس نخست علیرغم مسمومیت شدید محسن ابراهیم زاده برگزار شده و از اوایل سانس دوم، به دلیل تهوع و اوضاع جسمی وخیم محسن ابراهیم زاده، بارها متوقف و از سر گرفته شد.

پیگیری ها برای توضیحات درباره این حواشی  به «مهدی کُرد» تهیه کننده و مدیربرنامه های ابراهیم زاده ختم شد.

از توضیحات کوتاه وی «مسمومیت شدید» ابراهیم زاده، دلیل اصلی این اتفاقات در کنسرت ارومیه بوده است. این مسمومیت از سوی پزشک معالج، مسمومیت ویروسی تشخیص داده شده است.

بازیگر معروف ایرانی درگذشت | علت مرگ فخری خوروش؟ + عکس

ابراهیم زاده از ساعاتی پس از کنسرت در بیمارستان بستری است و اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به تهران هستند.

محسن ابراهیم زاده

اتفاق باورنکردنی در کنسرت محسن ابراهیم‌زاده

خواننده پاپ با حالت غیر طبیعی

 

پیش از آنکه خواننده بابت اتفاقات شب گذشته عذرخواهی کند یا با بهانه کلیشه‌ای «تقطیع شدن ویدئو» یا عباراتی مانند «قضاوت نکنیم» بخواهد از زیر بار این آبروریزی شانه خالی کند، بیایید آنچه که در کنسرت ارومیه محسن ابراهیم‌زاده رخ داده است را مرور کنیم:

تغییر ساعت کاری مادران شاغل تایید شد؟ | شنبه‌ ها تعطیل می شود؟

ماجرا از این قرار است که خواننده با انتشار خبر سولد اوت شدن کنسرتش وعده یک شب رویایی را به هواداران می‌دهد اما آنچه که در عمل اتفاق می‌افتد نه تنها یک شب رویایی نیست بلکه مضحکه‌ای عجیب در مقابل دیدگان صدها انسان است که بخش قابل توجهی از درآمد ماهیانه خود را برای این شب هزینه کرده‌اند.

ویدئویی از یک خانم منتشر شده که شب گذشته پس از کنسرت به روایت آنچه که اتفاق افتاده پرداخته. او می‌گوید: «محسن ابراهیم‌زاده در سانس اول وضعیت طبیعی نداشته و فحش داده و کارش به بیمارستان کشیده. سانس دوم قرار بود ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شود که ما تا ۲۲:۳۰ منتظر ماندیم و در آن ساعت نوازندگان روی صحنه آمدند و چند آهنگ بی کلام زدند و بعد ابراهیم‌زاده آمد و وضعیتش آنقدر خراب بود که یک کلمه می‌گفت و بعد می‌گفت شما بخوانید. بعد نتوانست بخواند و پا شد رفت! دوباره نوازنده‌ها بدون خواننده زدند. واقعاً دیگر به شعور آدم توهین کرده بودند. دیگر ما هم بیرون آمدیم و کلی اعتراض کردیم»

همچنین ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد گروهی از تماشاگران در پایان کنسرت تجمع کرده و به برگزارکننده کنسرت اعتراض کرده‌اند و خواهان پس گرفتن پولی شده‌اند که برای خرید بلیت هزینه کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    💖💖💖🥰