فرنچ ناخن | انواع فرنچ ناخن

انواع فرنچ ناخن ترند 2023 | ناخن هات رو این مدلی فرنچ کن + عکس

فرنچ ناخن انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه مطلب عکس های انواع طرح ها را ببینید.

فرنچ ناخن
ویکی گردی:

فرنچ ناخن همیشه جزو طرح های شیک و کاربردی است که تقریبا همه پسند است. قبلا فرنچ ناخن فقط با لاک سفید و بالای ناخن انجام می شد ولی طرح های جدید فرنچ ناخن بسیار متنوع هستند و با رنگ های مختلف اجرا می شوند. در ادامه عکس انواع طرح های فرنچ ناخن که بسیار ترند هستند را با هم میبینیم.

 

طراحی ناخن با ساده ترین وسایل ممکن در خانه + فیلم آموزشی

فرنچ ناخن رنگی

یکی از کارهای جالب و جذابی که می توانید با طرح ناخن فرنچ انجام دهید، استفاده از رنگ های مختلف است. با رنگ های مختلف می‌توانید مدل های بسیار متنوعی را روی هر ناخن ایجاد کنید که هم مناسب دختران جوان باشد و هم مناسب خانم های مسن و ساده پسند. بنابراین، خود را محدود نکنید و از هر رنگی که دوست دارید برای زیباتر کردن ناخن های خود استفاده کنید.

فرنچ ناخن تیز

مدل فرنچ ناخن تیز و بادامی، بسیار شیک و جذاب است. شما می توانید فرنچ های صاف رنگی یا سفید را با ناخن تیز امتحان کنید. ناخن های بادامی شکل و تیز، انگشت های شما را کشیده نشان می دهد و طراحی فرنچ آن، دستان شما را جذاب و شیک نشان می دهد.

فرنچ ناخن گرد

ناخن های گرد و کوتاه، مناسب برای خانم های کارمند یا افرادی که فعالیت روزانه بالایی دارند بسیار مناسب است و یک فرنچ ظریف و جذاب، زیبایی ناخن هایتان را دوچندان می کند. محدودیتی برای خود در نظر نگیرید و فرنچ های طلایی، براق و طرح دار را امتحان کنید؛ مطمئنا از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

طرح ناخن 2023 برای خانم های خوش سلیقه و اهل مد + عکس

مدل ناخن فرنچ آمبره

فرنچ آمبره، یک طراحی ناخن بسیار ظریف و شیک است و حتی یک طراحی ناخن مناسب برای مراسمات رسمی نیز به شمار می آید. طراحی فرنچ آمبره، مناسب دست های کشیده و ظریف است و گزینه مناسبی برای طراحی ناخن عروس نیز به شمار می آید. به فرنچ آمبره، بیبی بومر نیز می گویند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی زشتن