خط چشم | قرینه کشیدن خط چشم | آموزش کشیدن خط چشم

یه ترفند ساده برای قرینه کشیدن خط چشم + ویدیو

اگه می خوای خط چشم قرینه، همسان و حرفه ای بکشی؟ اینجا ترفندی فوق العاده برای کشیدن خط چشم رو براتون تهیه کرده ایم. با ویکی گردی همراه باشید

ویکی گردی:

اگه بلد نیستی خط چشم رو قرینه بکشی بیا تا بهت یاد بدم. تصور کنید که در حال آرایش چشم ها هستید و می خواهید با کشیدن یک خط چشم مرتب و تمیز، چشم هایتان را کشیده و درشت جلوه دهید. در نهایت بعد از کشیدن خط چشم، خطوط نا همسان، یکی بلند و یکی کوتاه یا نا مرتب می بینید که مدل هر کدام از خط چشم ها، با یکدیگر متفاوت است؟

در این زمان، ممکن است که احساس کنید در کشیدن خط چشم استعداد ندارید و یا دیگر از خط چشم در آرایش صورتتان استفاده نکنید. برخی افراد نیز برای همسان کردن خط چشم هر دو چشم، سعی می کنند که با اصلاح خط چشم، خط چشم کوتاه و نازک تر را ضخیم و بلندتر کنند تا با همدیگر یکسان شود. اما این کار باعث می‌شود خط چشم شما بیش از اندازه کلفت یا بلند شود و جلوه ای نامرتب را روی صورت ایجاد می کند.

جلوگیری از ریختن و پاک شدن خط چشم

راهکار کشیدن خط چشم قرینه چیست؟ چگونه همانند میکاپ آرتیست های حرفه ای، یک خط چشم ظریف، تمیز و حرفه ای را بکشیم؟ برای کشیدن یک خط چشم حرفه ای و اصولی، باید تکنیک های کشیدن خط چشم قرینه را بدانید. در ادامه با سایت ویکی گردی همراه باشید تا نکات ساده و کلیدی برای کشیدن یک خط چشم کاملا همسان، ظریف و مرتب را به شما توضیح دهیم.

با چسب نواری خط چشم بکش + آموزش تصویری

نکات مهم برای کشیدن خط چشم قرینه که باید بدانید!

  •  اگر در کشیدن خط چشم تازه کار هستید و تسلط ندارید، بهتر است از خط چشم های ماژیکی استفاده کنید. طراحی ارگونومیک خط چشم های ماژیکی، به گونه ایست که می توانید با تسلط بیشتری خط چشم بکشید.
  • برای جلوگیری از لرزش دست ها در هنگام خط چشم کشیدن و تسلط بیشتر، آرنج دستتان را روی یک سطح صاف بگذارید. لرزش دست می تواند خط چشم شما را زیگزاکی و نا مرتب کند.
  • اگر در کشیدن خط چشم حرفه ای و همسان، تبحر ندارید و تازه کار هستید، حتما قبل از انجام آرایش صورت و کرم پودر زدن، خط چشم بکشید. بنابراین، آرایشتان را با کشیدن خط چشم شروع کنید.
  • برای تمیز کردن یا پاک کردن خط چشم، از پد پنبه ای یا گوش پاک کن آغشته شده با میسلار واتر یا شیر پاک کن استفاده کنید. هرگز خط چشمتان را با دستمال و آب پاک نکنید؛ زیرا باعث سیاه شدن پوست پشت پلک می شود.
  • تمرین، تمرین، تمرین. نترسید. شجاعت به خرج دهید و خط چشم را در دستانتان بگیرید و بارها و بارها، خط چشم بکشید. بعد از مدتی خط چشم کشیدن، زاویه و مدل خط چشم مناسبتان را یاد می گیرید و به مرور، می توانید حتی چشم بسته هم یک خط چشم یک اندازه و مرتب بکشید.
  • از خط چشم های با کیفیت استفاده کنید. خط چشم های تقلبی و بی کیفیت، معمولا نوک نرم و روان ندارند یا مایع خط چشم به گونه ایست که پس از مدتی دچار ریزش می شود. همچنین، سلامتی چشم های شما بسیار مهمتر از زیبایی آنهاست. پس خط چشم تقلبی و بی کیفیت ممنوع!

چیکار کنم خط چشمم تمام روز بمونه و پاک نشه؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر