سهام عدالت |‌ سود سهام عدالت

خبر مهم برای سهام عدالتی ها | صاحبان سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز چقدر سود کردند؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 16 خرداد 1402 با افزایش 28 هزار تومان و 855 تومان به13 میلیون و66 هزار و924 تومان رسید.

سهام عدالت
ویکی گردی:

بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است. ارزش سود سهام عدالت یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود. ثبت نام سهام عدالت جاماندگان در سه دهک کم د آمد آغاز شده و سهامداران می توانند مبلغ سهام خود را با کد ملی چک کنند آخرین اخبار سهام عدالت را در ویکی گردی بخوانید.

ارزش سهام عدالت امروز 16 خرداد 1402

جی پلاس نوشت؛ امروز سه شنبه (16 خرداد 1402)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 11 میلیون 827 هزار و469 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با8854 واحد افزایش در ارتفاع 2.288.536 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 776.528 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس 6243 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم8416 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای وبملت،خودرو،پارس،تاپیکو،خبهمن،خساپا،وپخش صورت گرفت و شاخص های بپاس،فغدیر،شگویا،زاگرس،خاور،مادیرا و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی در 16 خرداد 1402

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 16 خرداد 1402

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (16 خرداد 1402) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 13 میلیون و66 هزار و924 تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پس از آزاد سازی سهام عدالت در سایت سهام عدالت امکانی فراهم گردیده است تا سهامداران با استفاده از حساب کاربری خود در این سامانه به مشاهده صوت حساب سهام عدالت با کد ملی خود بپردازند. این صورت حساب شامل گزارشی از اطلاعات خلاصه وضعیت سبد دارایی سهام بوده و بر اساس ارزش اسمی سهام عدالت هر شخص ارائه می‌گردد.

فرصت دوباره به جاماندگان سهام عدالت

افرادی که قصد مشاهده دارایی سهام عدالت خود را دارند، می‌توانند، از طریق ورود به سامانه سهام عدالت، به نشانی اینترنتی. samanese.ir، با استفاده از کد ملی خود، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند.

دولت در ابتدای سال گذشته به منظور تشویق مردم به حضور پر رنگ‌تر در بازار سرمایه و رونق بخشیدن به این بازار مالی، کمک به اقشار ضعیف‌تر جامعه و ایجاد اشتغال و رونق اقدام به آزاد سازی سهام عدالت کرده است. پس از این اقدام دولت، مشمولان این سهام مجاز به انتخاب ۲ روش برای مدیریت که عبارتند از مدیریت مستقیم و مدیریت غیر مستقیم سهام خود بودند.

برای انتخاب روش مدیریت مستقیم سهام عدالت نیاز بود تا افراد در مدت زمان مشخص شده اقدام به آزاد سازی سهام خود نمایند. پس از آزاد سازی سهام عدالت توانایی مدیریت مستقیم سهام و انجام معاملات بر روی آن و یا فروش سهام عدالت در بازار سرمایه به شخص دارنده سهم واگذار شد.

همچنین در سایت سهام عدالت امکان این فراهم شده تا افراد با مراجعه به این سایت و ایجاد حساب کاربری در آن به مشاهده صورتحساب سهام عدالت خود بپردازند، این صورت حساب شامل اطلاعات خلاصه وضعیت سبد دارایی سهام می‌باشد. در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه مشاهده صورتحساب سهام عدالت با کد ملی، صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی یک میلیون تومانی، صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۵۳۲ تومانی، صورت​حساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۵۲ تومانی، صورت​حساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۷۸ تومانی و همچنین صورتحساب مربوط به سهام عدالت با ارزش اسمی ۴۹۲ تومانی پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر