رفع سوختگی | رفع سوختگی با روغن زرده تخم مرغ

درمان سوختگی با تخم مرغ + فیلم آموزشی

برای اطلاع از طرز درست کردن روغن زرده تخم مرغ و تاثیر آن بر سوختگی ادامه مطلب را دنبال کنید.

جای سوختگی
ویکی گردی:

رفع سوختگی روی پوست همیشه برای ما دغدغه بوده و هست. کرم ها و پمادهای زیادی در بازار موجود است که می تواند به رفع این سوختگی کمک کند اما ما در این مقاله قرار است با روغن زرده تخم مرغ سوختگی را رفع کنیم.

روش اول: درمان جای سوختگی با روغن زرده تخم مرغ

طرز تهیه روغن زرده تخم مرغ

برای ساختن این روغن ابتدا قابلمه‌ای را آب کنید و تخم مرغ‌ها را درون آن بگذارید. قابلمه را روی شعله قرار دهید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه منتظر بمانید. سپس تخم‌ها را از آب خارج کنید و کمی صبر کنید تا سرد شود. پوست آن‌ها را جدا کرده و از وسط دو قسمت کنید.

 

با کمک قاشق بخش زرده‌ی تخم مرغ‌ها را جدا کنید. آن‌ها را به خوبی له کنید و سپس درون یک قاشق بریزید و روی شعله‌ گاز قرار دهید؛ و شعله را کم کنید.

زمانی که زنگ زرده تخم مرغ‌ها تیره شد ممکن است از آن‌ها دود بلند شود این امر طبیعی است.روغنی از از زرده خارج میشود را با یک گوش پاک به محل سوختگی بزنید تا اثر آن از بین رود.

برای رفع صافی کف پا این 6 تمرین را در خانه انجام بده!

روش دوم: درمان سوختگی با سفیده تخم مرغ خام

درمان فوری اثر سوختگی

کلاژن موجود در سفیده تخم مرغ که سرشار از ویتامین است موجب بهبود و ترمیم سوختگی بدن می‌شود.به گزارش فارس، کلاژن موجود در سفیده تخم مرغ که سرشار از ویتامین است موجب بهبود و ترمیم سوختگی بدن می‌شود.کلاژن پروتئینی است که در ماتریکس خارج سلولی جانوران، وجود دارد و فراوان‌ترین پروتئین بدن محسوب می‌شود.ساختار این پروتئین به‌صورت رشته‌ای است و رشته‌های آن در همه انواع بافت همبند، ولی به میزان متفاوت یافت می‌شوند.

6 خوراکی عالی، دشمن کیست و فیبروم، مخصوص خانم ها

سفیده تخم مرغ درمان سوختگی

سنتز کلاژن به‌وسیله فیبروبلاست‌ها مشابه ساخت سایر پروتئین‌ها است که توسط سلول‌های استئوبلاست دراستخوان، کندروبلاست در غضروف، ادونتوبلاست در دندان،سلول‌های ماهیچه صاف در دیواره رگ‌های خونی و سلول‌های اپی‌تلیال نیز انجام می‌شود.به هنگام سوختگی می‌توان مقداری آب سرد بر روی ناحیه سوختگی ریخت سپس زرده و سفیده تخم مرغ را جداکرد و لایه‌ای از سفیده را بر روی نواحی سوختگی کشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر