مدل مانتو | مدل مانتو برای قد کوتاه ها

قد کوتاه ها این مدل مانتو هارو بپوشن + عکس

انتخاب مدل مانتو برای افراد قد کوتاه شاید کمی سخت باشد. در ادامه مطلب به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید

مانتو
ویکی گردی:

انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه یک سری نکات دارد که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم. افراد قد کوتاه معمولا میخواهند مانتویی بپوشند که آن ها را کشیده تر نشان بدهد بنابراین کمی در انتخاب مانتوی مناسب حساسیت به خرج میدهند.افراد قد کوتاه در انتخاب استایل مدل مانتو باید همیشه به این نکته توجه داشته باشند که آیتم های بزرگ و حجیم چه کمربند باشد چه طرح روی لباس، شما را ریزنقش تر و کوتاه تر نشان میدهد. با ویکی گردی همراه باشید تا نکات انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه را به شما بگوییم.

مانتو مناسب افراد کوتاه قد و چاق

پیشنهادی که برای افراد کوتاه قد و البته چاق داریم استفاده از مانتوهای بلند و ترجیحاً تیره می‌باشد. توجه داشته باشید که منظور از پوشیدن رنگ‌های تیره به فراموشی سپردن رنگ‌های شاد نیست و دلیل توصیه رنگ تیره این است که باعث می‌شود شما لاغر‌تر به نظر برسید و این خود در باریک نشان داده شدن اندام شما و در نتیجه بلندتر نشان دادن قد تأثیر بسزایی خواهد داشت.

آبی کاربنی رو با چه رنگی ست کنم؟ + عکس

مانتو مناسب افراد قد کوتاه که اندامی چاق دارند نباید مملو از طرح‌های شلوغ وپر نقش و نگار و یا برجسته باشد و ترجیحاً مدل‌های ظریف و بدون پف و ساده به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

به طور مثال استفاده از مانتوهای دارای طرح‌های عمودی یا همان راه راه و همچنین مانتو‌هایی که هنگام دوخت در آن برش‌های عمودی به کار گرفته شده است گزینه مناسبی برای باریک و کشیده‌تر نشان دادن اندام شما می‌باشد و هر چه این خطوط عمودی باریک‌تر باشند جلوه بیشتری خواهند داشت.

ترکیب مانتو دارای رنگ‌های روشن با طرح‌های عمودی تکنیکی مناسب برای بانوانی است که تمایلی به پوشیدن رنگ‌های تیره ندارند. در مقابل آن پوشیدن مانتوهای دارای خطوط و طرح‌های افقی و یقه هفت برای این افراد توصیه نمی‌شود.

این افراد بایستی از پوشیدن مانتوهای جلو باز صرف نظر نموده و مانتوهای دکمه دار ایده مناسبی برای آن‌ها می‌باشد.

مانتو بلند مشکی

مانتو مناسب افراد کوتاه قد و لاغر

فکر پوشیدن مانتوهای اورسایز را از ذهن خود دور کنید. از سری نکاتی که این افراد ملزم به رعایت آن هستند پوشیدن مانتوهای بلند و دقیقاً سایز اندام خود یا به زبان دیگر فیت تن وشاید کمی چسبان و نه چندان تنگ است.

پوشیدن مانتوهای گشاد و اورسایز علاوه بر اینکه قد شما را بلندتر نمایش نمی‌دهد، باعث لاغرتر و ریز نشان دادن جثه شما نیز خواهد بود که این مورد به خودی خود می‌تواند تمام تلاش شما را در جهت بلندتر نشان دادن قد بر باد دهد.

5 ترکیب جذاب برای ست کردن رنگ سبز + فیلم

مانتوهایی که دارای پلیسه‌های ریز و چند طبقه هستند برای این افراد مناسب می‌باشد. بر خلاف افراد چاق کوتاه قد، برای این گروه پوشیدن مانتوهای دارای طرح‌های شلوغ و رنگ روشن هیچ ممانعتی ندارد.

مانتو بلند طرحدار

مانتو بلند تک رنگ برای افراد کوتاه قد

یکی از روش‌های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه‌تان است. یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتو. شما می‌توانید اکسسوری‌های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید. برای مثال از مانتو با کمربند طوسی، شلوار و روسری طوسی برای ساخت استایل خود استفاده کنید. این آیتم‌ها می‌توانند عینا هم‌رنگ باشند یا در یک طیف نزدیک به هم قرار داشته باشند.

مانتو بلند

استفاده از مانتوهایی با طرح شلوغ ممنوع

استفاده از مانتوهایی با طرح برجسته و شلوغ را کنار بگذارید. شما می‌توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، طرح راه‌راه عمودی است. زیرا طرح راه‌راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده‌تر به نظر برسید. هرچه طرح راه‌راه عمودی مانتوی شما باریک‌تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می‌شود. همچنین شما می‌توانید از مانتوهای بلندی استفاده کنید که در آن‌ها از برش‌های عمودی استفاده شده است، زیرا همان تاثیر را در نمایش قد شما خواهد داشت.

این تابستون مانتو جلو بسته بپوش | امسال این مانتو ها مده + عکس

مانتو طرحدار

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

بهترین مدل کمربند برای بستن روی مانتو بلند استایل خانم‌های کوتاه قد، کمربند باریک و ظریفی است که همرنگ مانتو شما باشد. این مدل کمربندها باعث می‌شوند که پاهای شما بلندتر و کشیده‌تر دیده شوند. اگر مانتو جلو باز می‌پوشید، می‌توانید از این کمربندها برای شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید. برای مثال اگر پیراهنی دارید که می‌خواهید آن را در زیر مانتو جلوباز خود بپوشید و در ناحیه کمر کمی گشاد است، بهتر است با یک کمربند مناسب آن را سفت ببندید. در ضمن هر چه کمربندها را بالاتر ببندید، اندازه پاهای شما بلندتر به نظر می‌رسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده می‌شود. تا حد امکان برای مانتوهای بلند از کمربندهای عریض و کلفت استفاده نکنید زیرا تمام تلاش‌های شما را برای قد بلندتر به نظر رسیدن به باد خواهد داد. در ساخت استایل باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که از آیتم‌های بزرگ و حجیم دوری کنید زیرا باعث می‌شوند شما ریز نقش و کوتاه‌تر دیده شوید.

مدل مانتو بلند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر