سهام عدالت | مشاهده سهام عدالت

روش پیگیری سهام عدالت با کد ملی + آموزش

در ادامه از روش صحیح مشاهده سهام عدالت با کد ملی و برخی نکات مهم در رابطه با این موضوع به خوبی مطلع خواهید شد.

سهام عدالت
ویکی گردی:

دیدن سهام عدالت با کد ملی با ورود به سامانه سهام عدالت. در حال حاضر که سهام عدالت آزاد شده و سهام‌داران می‌توانند آنها را به طور مستقیم مدیریت کنند، بسیاری از افراد در تلاشند تا در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد سجام و کد بورسی خود را دریافت کنند. در این بخش از ویکی گردی به بررسی چگونگی نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی و ورود به سامانه sahamedalat.ir پرداخته می‌شود.

با این روش می توانید تنها با وارد کردن کد ملی خود از آخرین وضعیت سهام عدالت خود مطلع شوید. افراد می توانند با ورود به سامانه سهام عدالت میزان دارایی خود را مشاهده کرده و ارزش سهام خود را ببینند و در صورت تمایل، به خرید و فروش سهام خود بپردازند. البته این امکان تنها برای 60 درصد از سهام داران فراهم شده است که در آینده به بیشتر شدن این میزان پرداخته خواهد شد.

فرصت دوباره به جاماندگان سهام عدالت برای ثبت نام

روش مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

برای انجام هر اقدامی در سامانه سهام عدالت، ابتدا باید به سایت سجام به آدرس sahamedalat.ir مراجعه کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه "ورود به سامانه" و وارد کردن کد ملی و رمز عبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

** یک نکته حائز اهمیت در این مورد این است که برای دسترسی به دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی، شما باید ابتدا در سامانه سهام عدالت با آدرس اینترنتی samanese.ir، روش سهام داری مستقیم را انتخاب و برای مدیریت سهام خود ثبت نام کنید. در صورتی که روش سهام داری مستقیم را انتخاب نکرده باشید، نمی‌توانید از طریق این سامانه به دارایی سهام خود دسترسی پیدا کنید.

برای مشاهده دارایی سهام عدالت با استفاده از کد ملی، در مرحله اول به آدرس sahamedalat.ir مراجعه کنید تا وارد صفحه استعلام و آزادسازی سهام عدالت شوید. سپس، بر روی گزینه "مشاهده دارایی سهام عدالت" کلیک کنید.

در مرحله بعدی، باید کد ملی خود را که در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اید، وارد کنید و بر روی گزینه "دریافت پیامک اعتباری سنجی" کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید کد امنیتی را که بصورت تصویری برایتان نمایش داده میشود را وارد کرده و در نهایت روی گزینه تایید کلیک کنید.

 

سپس باید کد اعتبار سنجی که به شماره تلفن همراه شما ارسال شده است را وارد کرده و روی گزینه "ورود" کلیک کنید.

در مرحله آخر، شما می‌توانید ارزش سهام عدالت خود و نام دارایی‌های خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این مبلغ یک مبلغ کاملاً به‌روز بوده که در سامانه دارایی سهام عدالت نمایش داده می‌شود.

نکات مهم

در صفحه اصلی پنل کاربری، با کلیک بر روی گزینه "مشاهده دارایی"، اطلاعات دارایی سهام عدالت خود را مشاهده خواهید کرد. اطلاعاتی که شامل تعداد سهام، مبلغ سهام و ارزش کل دارایی سهام عدالت شماست.

همچنین، در صورت تمایل به خرید یا فروش سهام، با کلیک بر روی گزینه "ثبت سفارش خرید/ فروش" می توانید به سادگی سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    من سهام عدالت رو ثبت نام کردم ولی باز نشد که ببینم!!!!

  • عارف

    عالی

  • علیرضا توشه جو

    نظر خاصی ندارم ولی از مسولین ذیصلاح خواهش می کنم سود سهام مردم را زیاد کنند.

  • ناشناس

    سهام عدالت ثبت نام کردن هیچ بم ندادن

  • زینت آقایی

    من ساله ۹۹ ۶۰ درصد سهام خود را فروختم الان ازپولم خبری نیست خواهشن رسیدگی کنید تشکر

  • ناشناس

    ازسهام عدالت فوتیاچه خبر؟!.

  • ناشناس

    مدرک دارم موقعه ای شاغل بودم تا حالا پیامکی بمن ارسال نشوده

  • رمضانعلی مزینانی

    سلام من دو تا بچه ام یکی پسر ۱۳ ساله ویک دختر ۶ ساله چطوری ثبت نام کنم یا علی

  • مهین علی حسینی

    سلام پسرم ۱۵سالشه سهام عدالت رو همین اوایل براش ثبت نام کردیم
    الان برای مشاهده دارایی میزنه کد ملی با تلفن همراه یکی نیست
    در صورتی که زیر ۱۸سال سیم کارت به نام نمیزنن
    چیکار باید کرد
    هیچ سودی هم توی این چند سال براش واریز نشده

  • ناشناس

    سلام خریدار سهام عدالت کسی هست بفروشیم