رفع بوی بد | راهکار رفع بوی بد ماشین

ساده ترین روش های رفع بوی بد داخل خودرو + آموزش

بارها پیش آمده که سوار ماشین شده ایم و بوی آزار دهنده ای را در فضا حس کرده ایم؛ این مطلب برای آموزش راهکار رفع بوی بد ماشین است.

رفع بوی بد
ویکی گردی:

شاید برای شما هم رفع بوی بد خودرو دغدغه باشد. ممکن است سوار ماشین شخصی خودتان و یا تاکسی ها شوید و بوی آزار دهنده ای را حس کنید. این بوی بد دلایل زیادی مانند خیس بودن صندلی ها، ریختن خوراکی در ماشین و ... باشد و شما اطلاعی درباره راه حل رفع بوی بد خودرو نداشته باشید. در این مطلب با چند روش ساده رفع بوی بد خودرو را به شما آموزش می دهیم. 

شستن کفی های خودرو

کفی های خودروی تان را شست و شو دهید، در زمان هایی که خواسته و ناخواسته مواد خوراکی و غیر خوراکی کف خودرو می ریزند در اولین فرصت کفی های ماشین خود را بشوئید، اگر از کفی ها استفاده نمی کنید؛ به یک سطل، دو عدد ابر و یک دستمال نخی بزرگ نیاز دارید.

نشانه های فرارسیدن زمان تعویض شمع خودرو 

 استفاده از ذغال در از بین بردن بوی بد ماشین

استفاده از ذغال یکی دیگر از بهترین راهکارهای برای رهایی از شر کپک و بوی بد در ماشین می باشد. از قدیم الایام برای برطرف کردن بوی بد یخچال، قرار دادن چند تکه ذغال را در داخل یخچال را پیشنهاد می کنند. این روش همچنین برای از بین بردن بوی بد خودرو هم بسیار موثر و کارساز است. برای برطرف کردن بوی بد ماشین خود کافیست چند تکه کوچک ذغال را برای چند روز داخل خودرو قرار دهید. ذغال بر خلاف جوش شیرین بعد از چند روز کارایی خود را از دست نمی دهد و می تواند تا دو سال بوی بد ماشین شما را جذب کند.

بوی سیگار را برطرف کنید

این مورد برای افراد سیگاری است! نکته خوب برای از بین بردن بوی دود این است که یک کاسه سرکه را روی صندلی های جلو و عقب ماشین خود قرار دهید و همچنین دو حوله را درون کاسه ها بگذارید. حوله ها یک عطر قوی را منتشر می کنند که بوی سیگار را از بین می برد. با این حال، بوی سرکه هم ممکن است باعث آزارتان شود اما این بو با گذشت زمان از بین می رود در حالی که بوی سیگار واقعاً می تواند مدت طولانی در ماشین شما ماندگار شود.

بوی بد خودرو

ورق های خشک کن

بوی خودرو را با ورق های خشک کن از بین ببرید زیرا روشی آسان برای جذب بوی نامطبوع درون خودروی شماست. سعی کنید یک ظرف باز از این ورق های خشک کن را در زیر صندلی ماشین خود قرار دهید که باعث خوشبو شدن فضا می شود و یک روش فوری برای از بین بردن بوهای نه چندان تند می باشد.

دانستنی های مهم برای نگهداری از خودرو در هوای گرم + نکات

استفاده از قهوه و وانیل

 اگر عاشق بوی قهوه هستید، حتما این موضوع شما را بسیار خوشحال می کند. قهوه از دیگر محصولاتی است که در برطرف کردن بوی بد ماشین از کارایی بالایی برخوردار است. بهتر است بعد از تمیز کردن داخل خودرو، مقداری قهوه را آسیاب کرده و داخل ظرفی بریزید. ظرف را داخل خودرو و در جایی که تکان کمتری دارد، قرار دهید. برای اطمینان یافتن از نریختن می‌توانید یک توری روی ظرف بکشید. لازم است تا قبل از بین رفتن بوی بد ، ظرف قهوه را در داخل خودرو نگه دارید.

استفاده از واکس در از بین بردن بوی بد ماشین

واکس داشبورد یکی از محصولات بسیار پرکاربرد از خانواده لوازم جانبی خودرو به شمار می آید  که  علاوه بر براق نمودن داشبورد، از آن به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده و برطرف کننده ی بوی بد داخل خودرو نیز استفاده می گردد. توجه داشته باشید افرادی می توانند از آن استفاده کنند که به مواد شیمیایی حساسیت ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر