صندل تابستانی | عکس صندل های ترند | مدل صندل جدید

با پوشیدن این صندل ها این تابستون بترکون + عکس جهت ایده

اگر اهل استفاده از صندل در تابستان هستید حتما در ادامه مطلب عکس صندل های ترند را ببینید.

صندل
ویکی گردی:

فصل تابستان فرصت خوبی برای پوشیدن لباس های رنگارنگ و شاد است. استفاده از صندل های به روز و جذاب هم میتونه استایل رو به شدت زیبا کنه. خانم هایی که علاقه به پوشیدن صندل دارند، حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشند چون تعدادی از صندل های ترند را معرفی کرده ایم.

این کفش ها همیشه مده  + عکس

معرفی انواع صندل ها

صندل های لژ دار

یکی از مدهای راحت و جالب سال 2022 که از سال گذشته رواج داشته است ، صندل های لژدار است که بیشتر جنس آنها دخترانه و اسپرت است ، اما همچنین از صندل های زنانه زیبا به شمار می روند که تا حدودی شبیه کفش های کتانی هستند ؛ تفاوت در این است که صندلی های لژ معمولاً در برخی قسمت ها باز هستند ، اما همه آنها دارای لژ راحت هستند که معمولاً از مواد لاستیکی و به شکل پاشنه پا ساخته شده اند.

صندل های جذاب با بند

این نوع صندل ها ، همانطور که از نامش مشخص است  با بند دور پا محکم می‌شوند و هدف این است که تا حد امکان قسمت‌های بیشتری از پا را در معرض هوا قرار بدهند تا خنک بمانند.

صندل های گلادیاتور و بنددار شباهت هایی با یکدیگر دارند اما در اصل دو نوع متفاوت هستند. هر دو معمولاً از بالای مچ تا زیر زانو امتداد دارند  اما در حالی که صندل های بند دار فقط با پیچاندن بندها دور پا سفت می شوند ، صندل های گلادیاتور دارای سگک های متعددی هستند و معمولاً با زیپ متصل به پشت پا بسته می شوند.

جالب اینجاست که این مدل صندل امروزه کاربردی زنانه دارد و اگرچه اغلب بدون پاشنه است ، اما گاهی اوقات می توانید مدل صندل های زنانه زیبا را به این شکل اما با کفش پاشنه بلند مشاهده کنید.

کفش یا صندل پشت باز

چند سالی است که کفش یا صندل های پشت باز جای خود را در دنیای مد باز کرده اند با این حال امسال هم طراحان مد این کفش را جزو ترندهای سال ۲۰۲۲ اعلام کرده اند تا بر اهمیت آن اشاره کنند. صندل های پشت باز یک گزینه ایده آل و خاص برای استایل تابستانی است.

آموزش بستن بند کفش ساده و شیک + فیلم

کفش و صندل متالیک

یکی از ترندهای مد و فشن سال ۲۰۲۲ استفاده از رنگ های متالیک و براق در استایل است که کفش و صندل هم از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی با گرم شدن هوا استفاده از این رنگ ها بیشتر خواهد شد. می توانید در مهمانی های نیمه رسمی و رسمی از کفش و صندل متالیک در استایل خود استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    فروشی هم دارین