سیب زمینی آبپز | ترفند پوست کندن سیب زمینی آبپز

ترفند ساده برای سریع تر جدا کردن پوست سیب زمینی آبپز + فیلم

دیگه اعصابتون رو واسه جدا کردن پوست سیب زمینی آبپز خورد نکنید یه ترفندی براتون آوردم که تو سه ثانیه پوستشو بکنی.

سیب زمینی آبپز
ویکی گردی:

جدا کردن پوست سیب زمینی آبپز یکی از کارهای وقت گیر و خسته کنه.  توی این مطلب از سایت ویکی گردی روشی برای جداکردن پوست سیب زمینی آبپز رو براتون آوردم که قطعه خوشحالتون می کنه و با دیدن این کلیپ آموزشی دیگه موقع جدا کردن پوست سیب زمینی آبپز اعصابتون خورد نمیشه با ما همراه باشید.

سریعترین راه برای پوست کردن سیب زمینی آبپز

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

فواید شگفت انگیز خوردن آب سیب زمینی که نمی دانستید

 روشی صحیح برای طبخ سیب زمینی آب پز

پخت سیب زمینی کار بسیار ساده‌ای است، اما اغلب ما حین انجام این کار مرتکب خطای بزرگی می‌شویم که نتیجه‌اش از دست رفتن عمده مواد مغذی آن است.

خطایی که از آن صحبت می‌کنیم انداختن سیب زمینی‌ها در آب سرد و انتظار برای جوشیدن آب و پختن آنهاست. سالم‌ترین روش برای این کار انداختن سیب‌زمینی‌ها به صورت خام در آب جوش آمده است و فقط باید هنگام نرم شدنشان، کمی نمک به آن‌ها اضافه کنیم.

سیب زمینی‌های کوچک و تازه باید خوب پوست گرفته و شسته شوند و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با حرارت متوسط درون آب جوش آمده بمانند.

اگه سیب زمینی رو با این روش بخوری چاق نمیشی! + توضیحات

اما سیب زمینی‌های کهنه‌تر باید با پوست در آب جوشانده شوند، زیرا پوست آن‌ها سرشار از مواد مغذی است. اگر هم قصد پوست کندن آن را دارید باید تا حد امکان لایه نازکی از روی آن برداشته شود.

فراموش نکنید که سیب زمینی جزو گیاهان ریشه‌ای است که از منابع عالی برای ویتامین سی، منیزم، کلسیم، آهن، منگنز، ید، سدیم و گوگرد محسوب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • خودم

    اونا سیب زمینی هاشون مثل آدمه ولی مال ما از یه جنس دیگه هستش😁😁😁😁😁😁😁

  • ناشناس

    چرا سیب زمینی کتلت میکنیم خوب در نمیاد له میشه