پاکت هدیه | فیلم ساخت پاکت هدیه

آموزش ساخت پاکت هدیه در خانه | فقط با یه کاغذ پاکت هدیه بساز

راحت ترین پاکت هدیه ای که میشه درست کرد را در این آموزش برای شما گذاشتیم. مطمئنم بعد این آموزش دیگه پاکت هدیه نمی خرید.

پاکت هدیه
ویکی گردی:

ساخت پاکت هدیه و جعبه کادویی در اشکال زیبا و متنوع در منزل کاری خلاقانه و جذاب است که هم باعث سرگرمی و هم صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد و ارزش هدیه را نزد شخص دریافت کننده چند برابر خواهد کرد. در اکثر خانه ها، کاغذ کادو پیدا می شود اما پاکت هدیه شاید نباشد. اینجا قرار است یک پاکت هدیه بسیار ساده را آموزش بدهیم.

وقتی می خواهید پول هدیه بدهید، بهترین حالت استفاده از پاکت هدیه های زیباست. خب اگر کاغذ کادو دارید دست به کار شوید و یک پاکت هدیه زیبا اما بسیار راحت را درست کنید.

آموزش ساخت شمع چند لایه با مداد شمعی

در این مطلب از ویکی گردی به شما آموزش می دهیم که چگونه یک پاکت پول جذاب بسازید. پاکت های هدیه ای که نه تنها هزینه ای را برای آنها پرداخت نمی کنید، بلکه سایز، رنگ و طراحی روی آنها کاملا طبق سلیقه خودتان است و می توانید دیگران را با هنر دستتان سورپرایز کنید. کافی است که برگه های رنگی رنگی تبلیغات ، کاغذ رنگی های جذاب صفحات زیبای مجله ها ، تقویم ها و دفترچه های سال قبل، همراه با پاکت های هدیه قدیمی را جمع آوری کرده و دست به کار شوید.

در فیلم زیر یک پاکت هدیه ساده و خیلی شیک به شما آموزش داده شده:

وسایل لازم:

  • کاغذکادو یا کاغذهای طرح دار زیبا

روش ساخت پاکت هدیه:

هدیه دادن به مناسبت های مختلف از قدیم الایام مرسوم بوده و هست. هدیه تولد ، هدیه روز عشق ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه روز مادر و پدر و معلم و … ، هدیه عروسی و هزار جور هدایای دیگر . قبل تر ها خرید هدیه برای هر کدام از این موقعیت ها داستان خودش را داشت. خرید طلا ، لباس ، کیف و کفش و لوازم خانه و لوازم تحریر و غیره . اما کم کم بیشتر ما متوجه این شدیم که وقتی به کسی هدیه نقدی میدهیم احتمالا بهترین کار را کرده ایم . چون میتواند با آن پول وسیله ای که دوست دارد یا لازم دارد با سلیقه خودش بخرد. در صورتی که هدیه هایی که ما میخریم خیلی وقت ها به درد نخور و بدون استفاده یک گوشه می افتند و زحمت ما هدر میرود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر