زیبایی پوست | راز زیبایی پوست زنان | ترفند زیبایی پوست صورت

زنان کشورهای مختلف برای زیبایی پوست شان چه می کنند؟ | راز زیبایی زنان دنیا

زنان در کشورهای مختلف، برای زیبایی پوستشان از موارد مختلفی استفاده می کنند. راز زیبایی زنان هر کشور را در این مطلب از ویکی گردی بخوانید.

زیبایی
ویکی گردی:

همه خانم ها به  شادابی و زیبایی پوست شان اهمیت می دهند اما در سرتاسر جهان به دلیل تفاوت در شرایط اقلیمی و آب و هوایی و فرهنگ و رسوم مختلف این مراقبت ها برای زیبایی پوست متفاوت است.  با ما همراه باشید تا با روش هایی که زنان در گوشه و کنار دنیا برای زیبایی پوست خود استفاده می کنند آشنا شوید.

۱. زنان مکزیکی برای رطوبت رسانی پوست خود کاکتوس می‌ خورند

در کشور مکزیک می ‌توانید کاکتوس پخته‌ شده را در شکل‌ ها و انواع مختلفی مشاهده کنید. از کاکتوس به‌ عنوان یک خوراکی خاص و اصلی در میهمانی‌ ها و جشن های اصلی استفاده می‌ شود.

از طرفی زنان مکزیکی از گوشت کاکتوس و عصاره مغذی آن استفاده‌ های دیگری هم دارند، به‌ طور از این گل به‌ عنوان ماسک صورت استفاده می کنند تا رطوبت و درخشش پوست خود را حفظ کنند، زیرا در عصاره کاکتوس ویتامین ها، فیتو کمیکال ها و پلی ‌ساکارید هایی وجود دارد که عمل رطوب رسانی را به خوبی انجام می دهند.

۲. بانوان یونانی زیتون را برای مراقبت پوست استفاده می کنند

استفاده از زیتون به عنوان یکی از ترفندهای زیبایی صورت معرفی می شود که بیشتر در کشور یونان یکی از تولید کنندگان روغن زیتون در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

زنان یونانی برای داشتن عمری طولانی و پوستی شاداب از زیتون استفاده می کنند، از طرفی روغن آن از بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

 

۳. استفاده از زردچوبه در رژیم غذایی و مراقبت های پوستی توسط زنان هندی

زردچوبه به عنوان یکی از پر استفاده ترین مواد برای مراقبت های پوستی و پخت غذا در کشور هند معرفی می شود، چرا که علاوه بر عطر و رنگی که به غذا می بخشد جایگزین مناسبی برای مراقبت های پوستی می باشد.

اگر یک قاشق ماست را با زردچوبه مخلوط کنید و ان را بر روی صورت خود بمالید درخشان پوست خود را خواهید دید.

۴. نوشیدن کاکائو خالص توسط زنان پانامایی

در منطقه کارائیب به ویژه  پاناما، کاکائو در میان مردم محلی به عنوان یک نوشیدنی سالم و مفید شناخته می ‌شود که مصرف آن باعث داشتن سبک زندگی سالم و جلوگیری از پیری می شود، بنابراین می توان از کاکائو به عنوان یکی از ترفندهای زیبایی طبیعی یاد کرد.

بررسی ها نشان می دهد که با نوشیدن ۵ لیوان کاکائو خالص، بدون هیچ‌ گونه مواد نگهدارنده و قندی می‌توانید از افزایش فشار خون و دیابت جلوگیری کنید.

ترفند های زیبایی زنان,ترفندهای زیبایی صورت,زیباترین زنان جهان,

 

۵. استفاده از ترشحات حلزون توسط زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

 

زنان کره تلاش می ‌کنند در روتین های مراقبتی خود به «پوسته شیشه ‌ای» دست پیدا کنند. تقریباً می‌ توان گفت که در تمام محصولات مراقبت پوست ماده‌ ای لزج به نام موسین  وجود دارد، این ماده از بدن حلزون ترشح می ‌شود.

موسین به روشن کردن پوست، کلاژن سازی و از بین بردن سلول‌ های مرده پوست کمک می ‌کند، همچنین سطح پوست را تقویت و پاک‌ سازی می ‌کند.

ترفند های زیبایی زنان,ترفندهای زیبایی صورت,زیباترین زنان جهان,

۶.  زنان چینی از آب برنج برای شستن صورت استفاده می ‌کند

 از هزاران سال قبل، زنان کشورهای شرق آسیا از آب برنج برای حفظ زیبایی خود استفاده می‌ کردند، در حال حاضر نیز زنان چینی برای داشتن چهره ای جوان و موهایی سالم و زیبا از آب برنج استفاده می‌ کنند.  فواید آب برنج شامل شوینده مو، تونر صورت و ضد آفتاب می شود.

۷.  پاکسازی پوست با گل توسط زنان ترکیه ای

زنان ترکیه با انجام حمام گل هم به پوست خود نرمی و طراوت می ‌بخشند و هم اضطراب خود را کاهش می ‌دهند. در کشور ترکیه از چشمه‌ های آبگرم حمام های گل طبیعی به وجود می آید‌ که سرشار از مواد معدنی و گوگرد می‌ باشد.

مواد موجود در گل آلودگی‌ هایی مثل  سلول های مرده پوست را از بین می‌ برد و موجب تسکین درد های عضلانی و مفاصل می‌ شود به همین علت می توان گفت حمام گل بهترین ترفند زیبایی طبیعی صورت می باشد.

۸. زنان تایلندی از چای علف لیمو برای سم زدایی بدن خود استفاده می ‌کنند

اثر بخش ترین ترفند زیبایی طبیعی استفاده از علف لیمو می باشد، زنان تایلندی چای‌ های گیاهی را در روتین مراقبتی و برنامه کاهش وزن خود قرار می‌ دهند، نوشیدنی رایج آن‌ ها چای علف لیمو است که عملکرد بدن را بهبود می‌ بخشد، همچنین در کاهش اضطراب و تنظیم خواب سودمند است و به از بین بردن نفخ و بهداشت دهان و دندان کمک می کند.

۹. زنان شرق آفریقا برای سلامت پوست از کره شی بهره می برند

در شرق آفریقا زنان از کره شی که شامل موادی مانند انواع آنتی‌ اکسیدان‌ ها، ویتامین‌ ها و اسید های چرب است بهره می‌ برند. در آفریقا از درخت شی دانه های شی را جمع ‌آوری کرده و از این دانه کره خام شی و پر از روغن می گیرند.

این کره موجب بر طرف‌ شدن خشکی پوست، جوش و سوختگی خواهد شد که در سلامت و رطوبت رسانی به پوست تاثیر بسزایی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر