مژه | نصب مژه مصنوعی | مراحل اکستنشن مژه

به راحتی آب خوردن خودت تو خونه مژه بزار + نکات اکستنشن مژه + فیلم

برای داشتن مژه هایی جذاب حتما نیاز نیست به آرایشگاه بروید. در این مطلب به شما یاد می دهیم در خانه به راحتی مژه بزارید.

مژه
ویکی گردی:

این روزها داشتن مژه های پر و طبیعی ترند شده و اکثر خانم هایی که به مد روز اهمیت می دهند دوست دارند با روش های مختلف مژه های جذاب تری داشته باشند. اکستنشن مژه در سالن های زیبایی با هزینه بسیار زیادی انجام می شود و هر ماه نیاز به تمدید دارد. ما در این کلیپ به صورت تصوری به شما آموزش می دهیم تا خودتان در خانه به راحتی مژه بزارید.

 

نکات مهم برای اکستنشن مژه

اگر چسب وارد چشم شود چه کنیم؟

هر چند موقع انجام این فرایند، چشم‌های شما بسته است؛ ولی یکی از عوارض اکستنشن مژه، ورود چسب به چشم است. در چنین مواقعی برای پرهیز از هر گونه سوزش، اولین کاری که لازم است انجام دهید، این است که از کیفیت چسب و بی‌خطر بودن آن برای چشم مطمئن شوید. مثلاً اینکه قطعا بدانید این چسب فاقد فرمالدئید باشد. به علاوه، مهم است که فرق بین واکنش حساسیتی و عفونت را تشخیص دهیم.

چه موقع به ترمیم اکستنشن مژه نیاز دارید؟

عمر اکستنشن، معادل یک دوره کامل رشد مژه یعنی حدود ۶ تا ۸ هفته است. از آنجا که رشد مژه مثل رشد مو در افراد مختلف، متفاوت است، پیشنهاد می‌کنیم هر سه یا چهار هفته، اکستنشن مژه را کنترل کنید تا ظاهر آن حفظ شود.

شاید یکی از مضرات اکستنشن مژه این باشد که مژه کار نابلد یک مژه سینتتیک را به سه یا چهار مژه‌ی پلک چسبانده باشد. این کار سبب به هم چسبیدن، شکستن یا افتادن مژه‌ها می‌شود. به علاوه اگر سعی کنید مژه‌های کاشته شده را بردارید یا بکنید مژه‌ی طبیعی خود را خواهید کند. اما اگر از این کار بپرهیزید مژه‌ها سرجایشان می‌مانند.

چه زمانی بعد از انجام اکستنشن مژه می‌توانید دوش بگیرید؟

بعد از کاشت مژه یا ترمیم، به مدت ۲۴ساعت صورت خود را با آب نشویید. آب، چسب مژه را قبل از سفت شدن شل می‌کند و سبب افتادن مژه می‌شود. مراقبت‌های بعد از کاشت، بستگی به نوع چسب دارد. مثلاً در هنگام استفاده از چسب مخصوص چشم‌های حساس، محصولاتِ بر پایه‌‌ی روغن و پاک کننده‌ آرایش برای دور چشم توصیه نمی‌شود. ریمل ضد آب برای هیچ‌کدام از انواع چسب‌ها مناسب نیست؛ زیرا به‌سختی می‌توان آن را پاک کرد و ممکن است موقع پاک کردن آن، مژه‌ها کنده شوند.

تکنیک های درشت کردن چشم با آرایش + فیلم آموزشی

برای برداشتن اکستنشن مژه چه کنیم؟

برداشتن اکستنشن مژه قدری سخت‌تر از گذاشتن آن است . از کندن موها با دست اجتناب کنید. با کمک کمی روغن نارگیل، پایه‌های چسب را شل کنید. هرگز تارهای مژه را نکشید. این کار باعث کنده شدن مژه های شما و آسیب رسیدن به چشمتان می‌شود. بعد از برداشتن اکستنشن نیز تا یکی دو هفته به مژه های خود روغن کرچک بزنید. این کار باعث می‌شود مژه ها بهتر رشد کرده و مقاوم‌تر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر