وام | وام بازنشستگان | مبلغ وام بازنشستگان | شرایط ثبت نام وام بازنشستگان

وام بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش یافت | مبلغ وام و نحوه ثبت نام

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد.

وام
ویکی گردی:

مبلغ وام بازنشستگان افزایش یافت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

اسفندیاری تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

قیمت محصولات ایران خودرو ۹ خرداد ۱۴۰۲ + جدول

وی در خصوص میزان افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان گفت: میزان رقم وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اسفندیاری در خصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان ابراز کرد: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: از خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی از سوی کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

جدیدترین قیمت مرغ اعلام شد

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه‌ تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره‌شده بهره ببرند.

اسفندیاری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هر ماه تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بازنشسته کارگری

    شرط داشتن۲نفرتحت تکفل راحذف کنید
    ماهم به این وام نیازمندیم وحق ماهم هست