لباس های از مد افتاده | پوشیدن لباس های از مد افتاده

لباس های از مد افتاده رو دور ننداز | با لباس های قدیمی تیپ خفن و جدید بزن

به راحتی با ترفندهای این مطلب می توانید لباس های از مد افتاده را به لباس های جدید و به روز تبدیل کنید

لباس
ویکی گردی:

همه ما در کمد لباسمان، لباس های از مد افتاده و یا کمی کهنه و تکراری داریم . به جای دور انداختن این لباس های از مد افتاده می توانیم با ترفند های خیاطی آنها را به لباس های مدل جدید و به روز تبدیل کنیم. در این مقاله دو ترفند برای نو کردن لباس های از مد افتاده به شما نشان می دهیم.

با شلوار لی کهنه ات، کلاه بدوز! + فیلم

چگونه لباس های قدیمی را به لباس های به روز تبدیل کنیم؟

ژاکت های قدیمی خود را سایز کنید

پلوورها یا ژاکت ها اغلب با کهنه شدن ممکن است سایز قبلی خود را از دست دهند. شما می توانید یک ژاکت کوچک شده یا بزرگ شده قدیمی خود را با اندازه کردن دوباره زنده کنید تا دوباره متناسب شما شود.

از تی شرت یک لباس درست کنید

شما می توانید یک لباس جالب بدون بند ، از یک تی شرت بزرگ تهیه کنید. البته تی شرت شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد. به حدی که به زانوهای شما برسد.

از شلوار ، شلوارک درست کنید

می توانید شلوار جین قدیمی خود را برش بزنید تا یک شلوارک جین زیبا درست کنید. این یک کار عالی برای تغییر در شلوار جین بلااستفاده است. که به نظر می رسد جالب و زیبایی هم باشد. اما فقط لازم است در قسمت پاچه ها کمی تغییرات ، جهت محو کردن خط برش ایجاد کنید.

دوخت دم کنی کش دار در خانه + آموزش

حاشیه به پیراهن های قدیمی اضافه کنید

می توانید پیراهن های قدیمی خود را با افزودن حاشیه به قسمت پایین زیباتر کنید. تا ظاهری شیک  ایجاد کنید. از پیراهنی استفاده کنید که به خوبی متناسب و اندازه شما باشد و به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید حاشیه ها را از پایین اضافه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر