متولدین هر ماه |‌دلیل حال بد متولدین هر ماه

متولدین هر ماه از چی بیشتر ناراحت میشن؟ |‌ چی حال متولدین ماه های مختلف رو بد میکنه؟

ناراحتی احساسی است که در همه ی ما دیده میشود ،در حالی که دلایل آن در افراد متفاوت است اما دلایلی یکسان هم برای ناراحت شدن در متولدین هر ماه وجود دارد.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

متولدین هر ماه بیشتر از چی ناراحت میشن؟ هیچ فردی نمی‌ تواند همیشه شاد و خوشحال باشد. همیشه موقعیت هایی هستند که باعث ناراحتی و احساس غم در ما می شود اما این که ما از چه چیزی ناراحت می‌‌ شویم، می‌ تواند متفاوت از دوستمان یا اعضای خانواده‌مان باشد. به همین دلیل در این قسمت از ویکی گردی طبق طالع بینی متولدین هر ماه به شما معرفی می کنیم که متولدین هر ماه مختلف بیشتر از چه چیزهایی ناراحت می شوند.

رفتار و اتفاقاتی که باعث ناراحتی متولدین ماههای مختلف می شود

متولدین هر ماه تحمل چی رو اصلا ندارند؟

 فروردین

فروردین ماهی ها دوست دارند همیشه برنده باشند. آن ها طاقت شکست را ندارند و در نتیجه زمانی که احساس کنند طرف مقابل برنده شده و آن ها شکست خورده اند، به شدت ناراحت می شوند و حتی ممکن است این ناراحتی باعث شود که ندانند چه کار می کنند و به طرف مقابل توهین کنند. فروردین ماهی ها به شدت از باختن می ترسند و عصبی میشوند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها از اینکه کسی به حرف های آن ها گوش ندهد متنفر هستند. بنابراین هنگامی که صحبت می کنند، دیگران باید به چشم آن ها نگاه کنند و حرف های شان را بشنوند در غیر این صورت عصبانی می شوند و حس می کنند که وقت شان را هدر داده اند.

اردیبهشت ماهی ها درک و فهم منحصر به فردی نسبت به محیط اطراف دارند و می دانند که چگونه باید کارها را انجام دهند. معمولاً ریتم زندگی آن ها دست خودشان است و کسی نباید در آن دخالت کند و فرقی ندارد که این ریتم زندگی مربوط به ماجرای عشقی یا بیزینس آن ها باشد. آن ها هرگز دوست ندارند که کسی مجبور به عجله و افزایش سرعت شان کند. در غیر این صورت به طور کل آن کار را کنار می گذارند.

خرداد

خرداد ماهی ها از تصمیم گرفتن، بیش از هر چیزی در این جهان تنفر دارند. آن ها دوست ندارند زندگی ساکت و آرام شان درگیر مشکل شود و در تصمیم گیری عاجز هستند و معمولاً آن را به تاخیر می اندازند.

خرداد ماهی ها از افراد کسل کننده دوری می کنند و اگر کنارشان هستید، نباید بیش از حد آرام و کسل کننده باشید. آن ها از افرادی که تنبل هستند، دوری می جویند و دوست دارند با افراد ماجراجو و سرزنده رفت و آمد کنند.

تیر

تیر ماهی ها در مورد تصمیماتی که می گیرند، مصمم هستند که انتخاب های خاصی در سبک زندگی دارند و انتظار دارند که این مسائل به چشم دیگران هم بیاید و در نتیجه اگر توسط دوستان شان نادیده گرفته شوند، عصبانی می شوند.

تیر ماهی ها در موارد نادری از کوره در می روند اما اگر عصبانی شوند، علت هم این است که از افراد خودخواه بدشان می آید. معمولاً درونگرا و پر آرامش هستند و ارتباطات معنوی قوی دارند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد خیلی مغروری هستند و همان طور که همیشه هم شنیدید، به دنبال جلب توجه می باشند. اگر احساس کنند که کسی از آن ها برتر است و بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرد،  نسبت به او حسادت می‌ کنند و این حسادت زیاد باعث می شود که در درون احساس غم و ناراحتی بسیار بالایی را تجربه کنند.

شهریور

شهریور ماهی ها افراد نسبتاً منظمی هستند، به دنبال تجزیه و تحلیل می باشند، مهارت های بسیار عالی دارند و در اوقات سخت به شما کمک می کنند اما اگر متوجه شوند که در چیزی اسراف شده است و دیگران از چیزی زیاد از حد استفاده کرده اند و آن را هدر داده‌ اند، این مسئله آن ها را به هم می‌ ریزد و ناراحت شان می کند.

مهر

مهر ماهی ها عاشق چیزهای زیبا هستند. آن ها یک جهان عالی و زیبا را می خواهند و دوست ندارند هیچ زشتی و بدی را در آن تجربه کنند و هر گونه زشتی چه در ظاهر و چه در باطن، آن ها را به هم می‌ ریزد و ناراحت شان می کند.

آبان

آبان ماهی ها دوست دارند که از همه افرادی که در اطرافشان هستند مطمئن باشند و از خودشان محافظت کنند. اگر متوجه شوند کسی که در کنار اوست از اعتمادش سوء استفاده کرده، خیلی دیر ریکاوری می‌ شوند. آنقدر ناراحت می‌ شوند که شاید هیچ کس نتواند کمک شان کند.

متولدین کدوم ماه آشپز بهتری هستند؟

آذر

آذر ماهی ها افراد خوش بینی هستند و دوست دارند که اطرافیان شان هم انرژی مثبت داشته باشند و خوشبین باشند و منفی نگری به شدت آن ها را به هم می ریزد. در نتیجه اگر می خواهید یک آذر ماهی را ناراحت نکنید،‌ سعی کنید که در مورد چیز های منفی صحبت نکنید و همیشه خوش بین باشید.

دی

دی ماهی ها به شدت بلند پرواز هستند. تنبلی برای آن  ها معنی ندارد. اگر اطرافیانشان تنبل باشند، عصبانی می شوند. اگر هم خودشان هم به هر دلیلی حوصله نداشته باشند و تنبلی کنند، بعدا این قضیه باعث ناراحتی عمیق در آن ها می‌شود.

بهمن

بهمن ماهی ها دوست دارند آزاد و رها زندگی کنند. آن ها هم از لحاظ احساسی و هم اجتماعی به دنبال آزادی هستند.‌ اگر احساس کنند چیزی آن ها را محدود کرده و دست و پایشان را بسته، این باعث می شود که حس کنند مانند یک پرنده در قفس افتاده اند و ناراحتی عمیقی را تجربه می کنند.

متولدین کدوم ماه با کلاس ترن؟

اسفند

اسفند ماهی ها همیشه به دنبال چیزهای زیاد هستند و همیشه می‌توانند غمخوار دیگران باشند. دیگران معمولاً روی همدلی آن ها حساب باز می‌ کنند اما همین توقع را از طرف مقابل هم دارند و در نتیجه اگر هنگام نیاز نتوانند به کسی تکیه کنند و از سمت دیگران پس زده شوند، به شدت احساس غم به آن  ها دست می دهدو ناراحت می شوند .

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • امیر

    چرا ماهای اردیبهش و خرداد تیر نداره.

  • ناشناس

    اردیبهشت؟

  • ناشناس

    سلام پس کو تیرماهی ها

  • مریم

    از فروردین رفتین مرداد پس اردیبهشت و‌ خرداد چی؟؟

  • ناشناس

    آبان کاملا درسته ، فروردین اسفند هم درسته

  • ناشناس

    منی که دی ماهیم هروقت تنبلی میکنم و فرستی از دست میدم برای دو سه روز افسرده میشم

  • ناشناس

    من فروردینیم همچی درباره من درس بود
    من همیشه شاگرد اول کلاسم داش من

  • زهرا

    همشون هست 🤔🤔😏

  • ناشناس

    مردادی رو عشقه