رشد مو | درمان خانگی رشد مو

سریع ترین روش طبیعی رشد مو کشف شد | فواید کدو تنبل در رشد مو + توضیحات

در این مطلب از سایت ویکی گردی روشی طبیعی برای رشد مو معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید

رشد مو
ویکی گردی:

روش رشد مو به صورت طبیعی را در این مطلب بیاموزید. کدوتنبل سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم و روی است. پتاسیم موجود در کدو تنبل به حفظ سلامت مو و رشد مو ها کمک می‌کند. روی، به حفظ کلاژن مو کمک می‌کند و موجب تقویت موها می‌شود. کدو تنبل حاوی مقادیر بالای فولات یا ویتامین B است که این ویتامین با بهبود گردش خون در پوست سر به تقویت فولیکول ها و افزایش رشد مو کمک میکند.

کدوتنبل یا کدو حلوایی خواص زیادی برای مو دارد. از خواص کدوتنبل برای مو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تقویت و افزایش رشد مو کدوتنبل سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم و روی است. پتاسیم موجود در کدو تنبل به حفظ سلامت مو و رشد مجدد موها کمک می‌کند. روی، به حفظ کلاژن مو کمک می‌کند و موجب تقویت موها می‌شود. کدو تنبل حاوی مقادیر بالای فولات یا ویتامین B است که این ویتامین با بهبود گردش خون در پوست سر به تقویت فولیکول ها و افزایش رشد مو کمک میکند.

تا فصلشه این خوراک نخود سبز خوشمزه رو درست کن

نرم کننده مو

از دیگر خواص کدو تنبل برای مو می‌توان به خاصیت نرم کنندگی آن برای مو‌ها اشاره کرد. کدو تنبل یا کدو حلوایی به نرم‌تر و صاف‌تر شدن موی سر کمک می‌کند.برای تهیه ماسک کدو تنبل برای مو، دو فنجان پوره کدو تنبل را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و یک قاشق غذا خوری ماست ترکیب کنید و روی موهای سرتان بمالید. یک کلاه رنگ مو روی موهای خود بگذارید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب‌گرم آبکشی کنید.

رطوبت رسانی به مو

عصاره کدو حلوائی یا کدو تنبل می‌تواند به خوبی مو‌های خشک و آسیب‌دیده را ترمیم کند.برای استفاده از این خواص کدو تنبل از آن استفاده نمایید.

کمک به درمان ریزش مو

عصاره کدو تنبل یک ماده موثر برای درمان ریزش مو است.

رشد مجدد مو:

برخی افراد ممکن است به دلیل داشتن بیماری‌های مختلف، حجم زیادی از موهای خود را از دست بدهند. در این صورت پس از درمان بیماری می‌توانند به سراغ آب کدو تنبل برای رشد مجدد موهای خود بیایند. آب کدو تنبل منبع عالی ویتامین A و دارای مقدار زیادی پتاسیم است که به رشد مجدد موها و درمان ریزش مو کمک می‌کند.

 مرطوب کردن موهای خشک

نوشیدن آب کدو تنبل هر روز به مرطوب شدن موهای خشک و موهای آسیب دیده شما کمک می‌کند.

معجزه‌ عجیب قرار دادن یک حبه سیر زیر بالش خواب

برای تهیه ماسک مو به دو فنجان کدو تنبل خرد شده و پخته، یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل نیاز است و این‌ها را مخلوط کنید، کدو و ماست را در مخلوط کن پوره کرده و روغن نارگیل و عسل را به آن اضافه کنید و روی موها بمالید و ۱۵ دقیقه آن را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و سپس بشویید.

این ترفند را تا زمانی که خشکی و آسیب دیدگی موهای شما از بین برود، ادامه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر