موچین | تیز کردن موچین

موچین رو اینجوری تیز کن | روش های تیز کردن موچین در خانه

در این مطلب از سایت ویکی گردی به شما آموزش می دهیم که چطور موچین کند شده رو تیز کنید.

تیز کردن موچین
ویکی گردی:

موچین کند می تواند حذف موهای زائد را به یک فرآیند بسیار دردناک تبدیل کند. آنها اغلب مستقیماً از روی موهایی که می‌خواهید بچینید می‌لغزند که منجر به کشیدن دردناک می‌شود. حتی گاهی اوقات موچین کند موها را به نصف می شکنند و در دست گرفتن آنها سخت تر می شود. با این حال، لزوماً مجبور نیستید موچین خود را فقط به دلیل کند بودن تعویض کنید.

خوشبختانه، یک راه آسان برای تیز کردن موچین وجود دارد، و حتی می‌توانید آن‌ها را به شکلی خم کنید، اگر نوک‌ها به طور ایمن به هم نرسیدند!

ترفندهای ساده و خانگی برای تیز کردن تیغ رنده + فیلم

از سوهان ناخن استفاده کنید

نکته:

اگر سوهان ناخن در دست ندارید، از سمباده 500 یا 1000 استفاده کنید. کاغذ سنباده را از وسط تا کنید و قسمت بافت دار آن رو به بیرون باشد تا دو طرفه شود. سپس، از آن مانند سوهان ناخن استفاده کنید.

نکته:

اگر موچین شما به جای یک شیب، به یک نقطه دو طرفه تیز رسید، سوهان ناخن را با دقت در امتداد یک لبه بیرونی و سپس لبه دیگر بکشید.

نکته:

حتی می توانید از چوبی که در بیرون پیدا می کنید برای تعمیر موچین خود استفاده کنید. فقط به دنبال مدادی با اندازه 6 میلی متر (0.24 اینچ) بگردید که اندازه یک مداد استاندارد است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • س م

    انتخاب موضوع خوب بود ولی خود آموزش بدون تصویر حتی شماتیکش چندان به درد بخور نبود

  • خجسته

    سلام از این ترفند برای موچین استفاده نکنید من دو تا موچین عالی ودو تا سوهان ناخن را با این ترفند تیز کردم هر چهار تا از بین رفتند الان کاملآ بلا. استفاده هستند