خودرو | خودرو جلو پارکینگ | پارک کردن خودرو

روش پیدا کردن صاحب ماشینی که سد معبر کرده!!

اگر جلو درب منزل یا پارکینک شما خودرو توقف کرده و یا به هر دلیلی در جایی بودید که نمی توانستید از وسیله نقلیه خود استفاده کنید ولی صاحب ماشین را نمی شناسید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

خودرو
ویکی گردی:

اگر فردی خودرو خود را به گونه‌ای پارک کند که نتوان وارد منزل شد باید مجازات قانونی طی شود. در آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مشخص شده که هیچ خودرو یی حق پارک کردن در برابر منزل فردی دیگر را ندارد و هیچکس نباید مانع ورود فردی به منزل مسکونی‌اش شود. گاهی اوقات بسیاری از افراد با بی‌ملاحظگی خودرو را مقابل درب پارکینگ دیگری پارک می‌کنند و منجر به زحمت صاحبخانه برای استفاده از پارکینگ خانه‌اش می‌شود.

کافی است شماره پلاک خودرو را به شماره ۲۱۸  راهور اطلاع داده تا با گرفتن شماره همراه صاحب خودرو ایشان را مطلع و درخواست جابجایی وسیله نقلیه خود و رفع سدمعبر نماید. البته با تماس با شماره 110 نیز می توان نتیجه مشابهی گرفت ، شاید با صرف زمانی بیشتر!

پاهاتو ننداز رو داشبورد تا این بلاها سرت نیاد!! + فیلم و توضیحات

اگر شخصی مرتکب این امر شود و به طور مستمر خودروی خود را مقابل پارکینگ دیگری پارک کند جرم مرتکب شده و باید مجازات قانونی را طی کند.

اگر ماشینی به گونه‌ای پارک شود که فرد برای ورود و خروج به پارکینگ منزلش دچار مشکل شود باید توسط پلیس جریمه شود. برای حل این مشکل صاحب‌خانه باید از محل پارک خودرو عکس گرفته و پس از تنظیم شکوایه با عنوان مزاحمت و ممانعت از حق به دادسرا تقاضای رسیدگی داشته باشد.

 

منبع: جلد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • yu

    همه الكيه ٣شبانه روز زنگ زديم اخر هيچ نتيجه ايي نگرفتيم

  • اسدی

    والله ما مرتبط داخل پیاده رو درب منزل پارک می‌کنند چندین بار ۱۱۰ یا۱۲۰یا۲۱۸تماس گرفتیم کاری انجام نداده اند تابلو ممنوع زدیم میگن تو کوچه مال شهرداری مانه درست کردیم عابرین شکایت کردن نمی دانم چه بکنم اکثر افرادی که پارک می کنند جوان هستند فرزندان من هم جوان هستند امیدوارم که این مشکل باعث نشه اتفاقی بیافتد که همگی پشیمان شویم بخاطر اینکه آقایون مسول این کارها برایشون اهمیت نداره چاره ای لطفاً بی اندیشید