وسایل برقی | تمیز کردن وسایل برقی

3 روش ساده برای از بین بردن زردی وسایل برقی + فیلم آموزشی

همه ما در طول زندگی با مشکل زرد شدن وسایل برقی مواجه شده‌ایم که برای تمیزی آن راهکاری به ذهن ما نمی‌رسد جزء تعویض وسایل، اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید این مطلب را از دست ندهید.

سریال+نون+خ
ویکی گردی:

 از بین بردن زردی وسایل برقی سخت است اما غبر ممکن نیست. برای رفع زردی وسایل برقی راهکارهای مختلف و کم هزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. تا پایان مطلب با ویکی گردی همراه باشید تا با ترفندهای رفع زردی وسایل برقی آشنا شوید.

فیلم آموزش رفع زردی وسایل برقی آشپزخانه

راهکارهای از بین بردن زردی وسایل برقی

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به رنگ های روشن و سفید علاقه دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که وسیله‌های برقی سفید پس از مدتی تغییر رنگ داده و زرد می‌شوند. تغییر رنگ  وسیله‌ها زیبایی و درخشندگی آن‌‌ها از بین می‌برد و این مساله برای هیچ کدام از ما خوشایند نیست؛ بنابراین آشنایی با ترفندهای از بین بردن زردی وسایل برقی، برای شما که وسایل آشپزخانه  را سفید انتخاب کرده‌اید حتما لازم خواهد بود.

علت کم شدن آب رادیاتور خودرو چیست؟ + راهکار

استفاده از ترکیب جوش‌شیرین، خمیر دندان و سرکه

شما می‌توانید با در دسترس‌ترین وسایلی که در خانه دارید، وسایل سفید خود را برق بیندازید. در این روش تنها کافی است که ترکیب مساوی از جوش‌شیرین و سرکه را مخلوط کند تا خمیری بدست آید و روی قسمت‌های زرد شده بکشید؛ بعد از اینکه خمیر خشک شد مقداری از کمی از ماده سفید کننده را بر روی پارچه ریخته و بر سطوح مورد نظر بکشید.

اگر از این ترکیب برای از بین بردن لکه زرد روی یخچال استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که بلافاصله اقدام به تمیز کردن یخچال نکنید بلکه اجازه دهید این مواد حدود سه یا چهار ساعت بر روی سطح باقی بمانند تا اثربخشی بهتری داشته باشند، پس از آن دستمال خود را کمی نمدار کرده و به آرامی مواد را پاک کنید. در مرحله آخر با استفاده از خمیردندان سطح مورد نظر را پوشش داده و پس از چند ساعت آن را پاک کنید.

استفاده از اکسیدان یا کرم پروکسید 

برای رفع زردی پلاستیک سفید لوازم برقی، ابتدا قسمت‌هایی از وسیله که دارای نوشته است به وسیله چسب بپوشانید تا از بین نرود پس با استفاده از یک قلمو نرم، کرم پروکسید را روی قسمت‌های زرد شده بکشید؛ توجه داشته باشید که این مواد نباید خشک شود بنابراین آن را درون کیسه‌ای که هیچ منفذی برای رد و بدل شدن جریان هوا ندارد قرار دهید. مهم‌ترین قسمت این روش تمیزی، قرار دادن چند ساعته آن در برابر نور خورشید است، شما باید هر چند ساعت یکبار آن را بچرخانید تا همه قسمت‌های آن در معرض نور خورشید قرار بگیرد. پس از سه یا چهار ساعت وسیله را از داخل کیسه خارج کرده و آن را تمیز کنید.

 روش رفع تمیز نشستن لباسشویی + فیلم آموزشی

 از دستمال جادویی استفاده کنید

یک دستمال جادویی برای پاک کردن لکه‌ها مخصوصا زردی‌های لوازم برقی، خریداری کنید و آن‌ها را سفید نمایید. کافی است که این اسفنج یا دستمال را به سادگی مرطوب کنید و سپس آن را کامل روی سطح لوازم برقی بکشید. هیچ نیازی به شستن بعد از این پروسه نیست. دستمال های جادویی برای استفاده روی اکثر سطوح امن هستند زیرا بافت بسیار ظریفی دارند و سطحی براق را به جا می گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بازدیدکننده

    دلیل زردی دستگاههای الکترونیکی برای این است که با الکل تمیزشون میکنید
    فرستادن دیدگاه

  • بازدیدکننده

    دستگاههای برقی تمیزکردن نمیخواد،نهایتش با دستمالِ با آب خیس شده حتی دستمال مرطوب هم نه ، با دستمالِ با آب خیس شده تمیزش کنید
    فرستادن دیدگاه