فال روزانه | فال امروز

فال روزانه پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 | فال امروز بر اساس ماه تولد

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه ویکی گردی صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه
ویکی گردی:

فال روزانه امروز 21 اردیبهشت 1402 ! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه من از ویکی گردی همراه شوید.

 

 فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز احساس می کنید که باری سنگین به دوشتان گذاشته شده است و هر چقدر با این بار غیر قابل تحمل جلو می روید سرعتتان کمتر شده و در نهایت حتی اگر به مقصد برسید هم تاب و توانی برایتان باقی نمانده که بخواهید از موفقیت خود لذت ببرید. کمی وقت گذاشته و این سنگ بی مصرف را از روی دوشتان پایین بگذارید و راهتان را ادامه بدهید. این وقفه شاید کمی از وقتتان را بگیرد، اما در نهایت سرعتتان در رسیدن به مقصد را خیلی بیشتر خواهد کرد. اگر بدون فکر اقدام به امضا پای ورقه ای بکنید، در آخر متوجه می شوید راه بهتری هم برای انجام آن وجود داشته است. یک جابجایی خواهید داشت. از پرداختن به مطلبی پیش پا افتاده که ثمری برایتان ندارد، خودداری و سعی کنید انرژی و نیرویتان را صرف کارهای مهمتر کنید. روزهای پرمشغله و پر کاری را پشت سر می گذارید، نگران نباشید خیلی زود به روال عادی بر میگردید.

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اگر احساس می کنید که زمان آن رسیده است که روابط خود را با برخی از افراد قطع کنید با خیال راحت این کار را انجام دهید و احساس محدودیت نکنید. شما دارید با سرمایه گذاری روی افراد اشتباه بیش از اندازه به خودتان فشار وارد می کنید. شما خودتان هم متوجه هزینه ای که این رفتارتان برایتان دارد نیستید و تنها وقتی که خودتان را از شر این روابط اضافه خلاص کنید خواهید فهمید که تا چه حد باری که روی دوشتان بوده سبکتر می شود و احساس راحتی می کنید. از دوست یا عزیزى دور شده اید و این موضوع شما را دلواپس و مضطرب کرده است. غصه نخورید یوسف گمگشته به کنعان باز مى گردد. در رفت و آمدهایتان احتیاط کنید و همه را با خود دوست و نزدیک ندانید. حد و مرزى براى هر نوع ارتباط براى خود تعریف کنید و از آن چارچوب خارج نشوید تا اگر با موردى روبرو شدید، یکه نخورید و زمام کار را از دست ندهید.

 فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز باید سعی کنید هر چیز اضافه ای را از زندگی خود خط بزنید، هر چقدر اضافات را از زندگی خود حذف کنید جای بیشتری برای مسائل مهم تر و جالب تر باز خواهد شد. با خیال راحت جواب نه به دیگران بدهید و به هیچ عنوان هم احساس خجالت و شرمندگی نکنید. شما موظف هستید که درست به همان اندازه ای که برای دیگران وقت و انرژی می گذارید و حتی بیشتر از آن به خودتان و نیازهایتان هم توجه داشته باشید. این روزها احساس خوبی دارید و با شنیدن خبری خوش شادی شما تکمیل میشود. برنامه هایی در ذهن دارید که اینک زمان مناسب برای اجرایی شدن آنهاست. موضوعی قدیمی را مرور خواهید کرد که میتواند زمینه ساز تغییرات خوبی باشد. در گفتن حقیقت واهمه به دل خود راه ندهید اما مراقب موقعیت طرف مقابل هم باشید تا شرایط شغلی و کاری دی به خطر نیوفتد. جانب احتیاط را رعایت کنید.

 فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز باید مواظب سرعتتان باشید! خواه در هنگام رانندگی باشد، خواه در انجام کارهای حرفه ای و یا شخصیتان، در غیر این صورت حتما، به شکل یک برگه جریمه و یا بروز مشکل در کارتان، متضرر خواهید شد. اگر می خواهید خودتان را از چنین موقعیت هایی دور نگه دارید تنها چاره این است که احساسات خود را تحت کنترل درآورده و سرعت خود را هم کم کنید و عجول نباشید. از این وضعیت شکایت نکنید و بپذیرید که این کار به نفع خودتان است. شخصی را که دوست دارید، متوجه اشتباه و کوتاهیش کنید تا بتوانید در روزهای آینده جبران مافات کنید. اینکه تصمیم کرفته اید به معنویات و کارهای خیر بیشتر اهمیت بدهید بیش از دیگران برای خودتان فایده دارد. شادی واقعی میهمان قلب شما شده و این سرآغاز لذت بردن واقعی از زندگی و مواهب آن است. مسئولیت شما نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد. بکوشید تا از عهده ی تعهدات خود به خوبی بر بیایید.

 

فال تاروت کبیر | فال تاروت 21 اردیبهشت 1402

 فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز مهارت ها و توانایی های خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. آموزش دادن به دیگران باعث خواهد شد که چیزهای بیشتری یاد بگیرید و نتایجی که می گیرید خیلی بیشتر از این است که بخواهید به تنهایی برای پیشرفت این توانایی ها کار کنید. سوالاتی از شما پرسیده خواهند شد که باعث می شوند مجبور شوید تحقیقات بیشتری انجام داده و اطلاعات خود را گسترش دهید. اگر نگران وضعیت اقتصادیتان هستید سعی کنید بودجه خود را مدیریت کنید و برای پس انداز در خود انگیزه ایجاد کنید و برنامه ریزی داشته باشید. بلند پروازی در حال حاضر به صلاحتان نیست واقع بین باشد و در نظر بگیرید که توقعات باید سنجیده باشد حواس خود را جمع کنید تا به هرکس به اندازه ظرفیتش از محبت و مهرتان برخوردار شود . این روزها مقداری پول به دست شما می رسد که نتیجه تلاش های گذشته تان هست.

 فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز قدرت ها و توانایی های دیگران را دست کم نگیرید. شاید آنها در ظاهر حواس پرت و بدون اطلاعات کافی به نظر برسند، اما در واقع خواهید دید که دانش و اطلاعات زیادی دارند که می توانند در اختیار شما قرار داده و به رفع مشکلاتتان کمک کنند. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، در حدی که شاید حتی نتوانید در مورد مشکلتان با هم حرف بزنید. بهتر است تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید. شما همیشه دست گیر نیازمندان بوده اید، اما زبانی تند دارید که ممکن است که گاهی کسانی را از خود برنجانید. موضوعی فکر شما را مشغول کرده اما متاسفانه حاضر نیستند حرف دیگران را در اینباره بشنوید، مشورت کردن با دیگران به نفعتان است. مسئله ی به شدت عصبانیتان خواهد کرد، بهترین راه برای فرو خوردن عصبانیت سکوت است، زیرا موجب حل مشکل شده و پشیمانی به همراه ندارد.

 فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز یک نفر پیدا خواهد شد که در رویارویی با هر مشکلی با شما همفکری کرده و خیالتان را راحت کند. حتی در سخت ترین لحظات هم تنها نخواهید بود. تمام روز مسیرتان را با در نظر گرفتن این موضوع ادامه بدهید. امروز حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، اگر در پایان این همه کار دیگر وقتی برای بودن در کنار شخصی که دوستش دارید باقی نمی ماند، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، اگر دنبال دردسر نمی گردید او را در انتظار نگذارید. حاضر جوابی برگ برنده ایست که به شما کمک خواهد کرد یکی از اشنایان که دور از شما زندگی میکند به زودی به دیدارتان خواهد امد و موجب خوشحالیتان میشود. حواستان را جمع کنید و شخصی در اطرافتان را که میتواند در رسیدن به نیتتان شما را کمک کند هرچه زودتر پیدا کنید. از ترس شکست خوردن انجام کاری را عمدا به تاخیر میاندازید. وارد عمل شوید خواهید دید به راحتی از پس انجام ان بر می آیید.

 

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 21 اردیبهشت 1402

 فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز از گفتن حقیقت امتناع نکنید، حتی اگر فکر می کنید که این کار توضیح واضحات و تکرار مکرات است. بیشتر اوقات افراد از بیان احساسات خود تنها به این خاطر که فکر می کنند برای دیگران مشخص هستند خودداری می کنند. حقیقت مطلب این است که بیشتر مردم از توانایی خواندن ذهن دیگران برخوردار نیستند و نشانه هایی که برای نشان دادن نظرات و احساسات خود بروز می دهید را درک نمی کنند. بهترین کار این است که با صداقت احساسات خود را بیان کنید و کار را هم برای خودتان و هم آنها راحت کنید. بیش از حد برای مسئله ای حرص میزنید کمی خود دار باشید. اضطراب و نگرانی از رویدادهای اینده که ساخته و پرداخته ذهن خسته تان است آرامش را از زندگی شما ربوده و به قول معروف برف نیامده پارو برداشته اید خودتان را بیهوده آزار میدهید مراجعه به یک مشاور میتواند تا حد زیادی مشکلات شما را حل کند تغییرات ساعت خواب که اخیرا گریبان گیرتان شده ناشی از عوامل یاد شده است.

 فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز برای گرفتن مشورت و توصیه به افراد مسن و با تجربه مراجعه کنید. پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگتان احتمالا بهترین گزینه های ممکن برای دریافت مشاوره هستند. این کار علاوه بر این که به حل مشکلتان کمک می کند منجر به بهتر شدن روابطتان با آنها و بر طرف شدن دلخوری ها و کدورت های قدیمی نیز خواهد شد. هر تلاشی که برای بهتر شدن روابطتان با نزدیکانتان از دستتان برمی آید را انجام دهید. سعی‌ کنید در همه امور زندگی‌ تا حد امکان متانت به خرج بدهید سفری در پیش رو دارید که در روحیه‌ شما تغییرات مثبتی خواهد آورد اگر متاهل هستید رسیدن به امور خانواده را در درجه اول قرار دهید بین شما و فرد مورد علاقه تان تفاهم وجود دارد اما این امر نباید موجب بستن چشم بر روی مسائل دیگر شود با چشم‌های باز تمام مسائل را حلّاجی کنید.

 فال روزانه متولدین دی ماه

امروز احساساتی شدید و عمیق را در وجود خود تجربه می کنید که بیان آنها کاری بسیار دشوار به نظر می رسد. شاید بتوانید با نوشتن احساساتتان این کار را به طور راحت تری انجام دهید. نوشتن چند سطر به شما کمک خواهد کرد دریای احساسات خود را در کلماتی اندک خلاصه کنید و از این بحران درونی نجات پیدا کنید. برای خواهر و برادرهای کوچکتر و یا فرزندانتان وقت بگذارید و با آنها تماس بگیرید و حرف بزنید، آنها حرف هایی جالب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند. بدهى اندکى دارید که آنرا فراموش کرده اید. باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت آن اقدام کنید تا همچنان در ذهن دیگران خوش حساب باقى بمانید. نو رسیده اى به جمع خانوادگى تان افزوده مى شود که قدمش پُر از خیر و برکت است. سفرى کوتاه اما مهیج و جذاب پیش رو دارید که برایتان ضرورى به نظر مى رسد. سعى کنید این روزها بیشتر در کنار خانواده و دوستان وقت بگذرانید.

 

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 21 اردیبهشت

 فال روزانه متولدین بهمن ماه

این که در حال حاضر احساسات شما با ناراحتی و شاید حتی کمی افسردگی همراه هستند به این معنا نیست که نباید در مورد آنها با کسی حرف بزنید. در میان گذاشتن این احساساتتان با افرادی که به شما نزدیک و مورد اطمینانتان هستند در پشت سر گذاشتن آنها به شما کمک خواهد کرد. تنها چیزی که ممکن است امروز بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که در حقش اجحاف شده است. مادیات آنقدر مهم نیستند که بخواهید به خاطر آن حتی یک ساعت از زندگیتان را با ناراحتی هدر کنید. صداقت شما موجب اطمینان خاطر فردی در اطرافتان خواهد شد زنگ تلفن برای دادن خبری مسرت بخش به صدا در می اید و اثر خوبش تا مدت ها بر روابط خانوادگیتان باقی می ماند غرور معقول شما تحسین بر انگیز است فقط مرلقب باشید از حد نگذرد . به غم و غصه ها اجازه ی ورود به زندگیتان را ندهید. تجربه خوبی کسب می کنید که این تجربه می تواند مسیر زندگیتان را عوض کند.

 فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است مجبور باشید به افراد و موقعیت های مختلفی رسیدگی کنید، اما چیزی جلویتان را می گیرد و صدایی از درونتان شما را به محافظه کاری و دقت به خرج دادن دعوت می کند. به این ندای درونی گوش کنید و خودتان و موقعیتتان را به خطر نیندازید. خانواده شما تمام تلاش خود را می کنند که در کنارتان باشند، به آنها اعتماد داشته باشید. کافی است مشکلات و ناراحتی های خود را با آنها در میان بگذارید تا بتوانید راه حلی برای این مشکلات پیدا کنید. مبلغ قابل توجهی به دست شما میرسد که انتظارش را داشتید ، کارهای نیمه کاره ای زیادی دارید که وقت و انرژی زیادی از شما بردند ،اما به سر انجام نرسیدند اینک زمان مناسب برای اتمام بعضی از آنهاست . دوستی به جمع دوستان شما افزوده می شود ،که منشاء خیر و سوق دهنده شما به سوی انجام کاری نیکوس ، تا آن جایی که میتوانید کارها را شخصا انجام دهید تا همیشه عزت نفس خودتان را حفظ کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر