پشه | دفع پشه

روش های خانگی فراری دادن پشه و مگس از خانه | دفع تمام پشه ها از خانه، بدون سم

وجود حشرات و پشه ها در خانه باعث آزار افراد می شود، روش های خانگی وجود دارد که برای از بین بردن و دور کردن پشه های خانگی بسیار موثر است.

پشه
ویکی گردی:

تصویر زندگی: پشه ها، حشرات خانگی نامیده می شوند نه به این خاطر که به خانه تعلق دارند بلکه به این دلیل که تقریبا همیشه در خانه هستند گاه راه های زیادی را امتحان می کنید تا آنها را از بین ببرید زیرا برای سلامتی و بهداشت افراد ضرر دارند. پشه معمولی در اطراف خانه پرورش داده می شود و می تواند اهل خانه را واقعا بیمار کند چون آن ها به عنوان بردارهای بیماری های مختلف مثل اسهال شیگلایی شناخته شده اند این تنها بیماری است که می توانند حمل کنند؛ این لیست بسیار طولانی است اگر تا به حال هیچ اقدامی برای دفع پشه انجام نداده اید، وقت آن است که کاری را در مورد وضعیت انجام دهید قبل از این که به خاطر بی توجهی کمی نسبت به این موجودات عجیب و نفرت انگیز بیمار شوید.

سنبل هندی و شمع میتواند محافظ شما باشد

از آنجایی که سنبل هندی قدرت دفع کنندگی پایینی دارد، روشن کردن شمع با این رایحه مناسب تر است. وزش نسیم یا عوض کردن جهت جریان هوا در محیط نیز تاثیرگذار است.

درمان آسان شپش موی سر کودکان با سرکه + 5 روش سریع

در نهایت محققان بر این عقیده اند که هنوز نمی توان محیطی عاری از پشه داشت؛ و همچنین اعتقادی به استفاده از تولیدات کاملا گیاهی ندارند چرا ما که منبع پروتین این شکارچی هستیم.

برای از بین بردن پشه های خانگی از اسپری زنجبیل استفاده کنید.

رایحه قوی زنجبیل برای پشه ها آزاردهنده است. برای دفع پشه ها اسپری ساخته شده با زنجبیل و آب تاثیر قابل قبولی داشت. زمانی که پشه ها در تماس با اسپری زنجبیل قرار گرفته، یا در نزدیکی اماکنی که در آن اسپری شده اند در حال پرواز هستند، آزرده می شوند و به دنبال محیط جدید و مناسب برای پرورش خود می گردند. این آزمایش ابتدا در مکان های نگه داری گاوها انجام شد، زیرا دشوارترین مکان برای خلاص شدن از شر حیوانات بود.

چگونه آن را درست کنیم؟

۴ فنجان پودر زنجبیل را با آب خوب مخلوط کنید داخل آب پاش بریزید و  اطراف منزل ، سقف و سطل زباله و …  اسپری کنید. در فضا های باز می توانید روی گیاهان برای خلاص شدن از شر پشه نیز استفاده نمایید.

استفاده از اسپری گیاه ریحان برای از بین بردن پشه های خانگی

بوی ریحان برای انسان ها بسیار لذت بخش ولی کاملا برعکس  برای مگس ها و پشه ها آزار دهنده است زیرا تنفس را برایشان بسیار دشوار می کند بوی ریحان باعث دفع حشرات میوه و پشه های خانگی شما خواهد  شد

چگونه اسپری ریحان بسازید؟

مخلوط آب و یک مشت ریحان تازه (در صورت استفاده از ریحان خشک نصف این مقدار کفایت می کند) را  به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید و پس از خنک شدن به کمک یک بطری اسپری در مناطق پشه خیز از محلول استفاده کنید.

با زردچوبه مسواک بزن! | روش سفید کردن دندان با زردچوبه

استفاده از تله uv:

نور با طول موج کوتاه پشه ها را به خود جذب می کنند و این همان ویژگی است که در تله UV مورد استفاده قرار می گیرد. این تله ها در ارتفاع حدود ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتی متر بالاتر از سطح زمین به دور از پنجره ها بایستی نصب شوند، زیر باعث جذب پشه های بیرون از خانه نیز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    پدر مارو درآوردن این حشرات خانگی هر کاری میکنم بازم ول کنم نیستن انگار باهام پدر کشتگی دارن

  • ناشناس

    بچموطوری خوردن که من مجبور شدم ببرمش دکتر

    • ناشناس

      بهترین چیزی که برای دفع پشه ها استفاده کردم وجواب داد؛ قرص ب کمپلکس است که داخل کمی آب گذاشتم حل شد👌

  • ناشناس

    باسلام وعرض ادب مطالب شماارزنده وخواندنیست .سئوالم ازنمایندگان محترم این است چراازاصناف توضیح نمیخواهندمغازه ها درج قیمت اجناس ( اتیکت) باتاریخ روزنصب کنند.مثال نبات از یک کیلو۳۵ هزارتا۶۰ هزارمیفروشند.طبق اصل ۵۸ سوگندیادمیکنند؟؟؟؟؟ تشکرازشمانام محفوظ