فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 13 اردیبهشت 1402

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد امروز 13 اردیبهشت 1402. حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

 

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

 

 

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت 

حروف ابجد فال شما : ب د ج

به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد 

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

فال قهوه روزانه | فال قهوه 14 اردیبهشت 1402

فال ابجد روزانه متولدین مرداد 

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار میگیری.

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد روزانه متولدین مهر 

حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

 

فال ابجد روزانه متولدین آبان 

حروف ابجد فال شما : ب د ب

به زودی از مشکلات و گرفتاری ها رها میشوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده ای را پیدا میکنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و در کارهایت موفق خواهی بود.

فال ابجد روزانه متولدین آذر 

حروف ابجد فال شما : د ج د

طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشا الله.

فال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

 

 

2 تکنیک آسان برای باز کردن لوله سینک ظرفشویی + فیلم آموزشی

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : آ آ د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال انبیاء امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • امید

    سلام شیر مادر حلالتون انصافاً فال رو که دیدم دقیقاً راجعه به من درست میگفت