رنگ کردن مو | رنگ کردن مو با مواد طبیعی | رنگ کردن مو در خانه

رنگ کردن مو با چای و ادویه های خانگی + روش

رنگ کردن مو در خانه با روش های گیاهی و سنتی بسیار امن و کاربردی است ، به راحتی می توانید با دو اقلام قابل دسترس یک رنگ موی طبیعی و زیبا را به وجود بیاورید

رنگکردن مو با چای
ویکی گردی:

رنگ مو های طبیعی را بشناسید. بیشتر افراد تمایل ندارند که همیشه از رنگ های شیمیایی برای رنگ کردن موهایشان استفاده کنند ، رنگ مو های شیمیای در دراز مدت به مو آسیب جبران ناپذیری خواهد زد و موها را خشک می کند ما در این مطلب از ویکی گردی قصد داریم با یک روش کاملا خلاقانه و بدون ضرر به شما عزیزان رنگ کردن مو با چای و ادویه را آموزش دهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید. درادامه با رنگ مو چای با ما همراه باشید.

رنگ کردن مو با چای و ادویه

اگر قصد رنگ کردن مو‌هایتان با ادویه را دارید بدین طریق عمل کنید:

۱.یک بطری مخصوصِ به کار بردن رنگ مو از فروشگاههای محصولات زیبایی خریداری کنید تا رنگ‌های ساخته شده را توسط آن به مو‌هایتان بمالید.

این جوشانده های طبیعی از ریزش مو جلوگیری میکنن + توضیحات

۲.مخلوط‌ها را در کاسه‌های غیر فلزی آماده می‌کنیم، بنابراین رنگ، تحت تاثیر فلز قرار نخواهد گرفت.

۳.هر زمانی که برای رنگ کردن مو‌هایتان آماده بودید، شروع به مخلوط کردن رنگ‌های طبیعی کنید. البته باید از رنگ ساخته شده در طول یک روز استفاده کنید.

۴.پیش از اینکه ریشه یا گل‌های انتخاب کرده را به آب اضافه کنید، آن‌ها را در یک کیسهٔ چای یا یک فیلتر چای توپی شکل بریزید.

۵.موهای مشکی یا قهوه‌ای تیره را با قهوه، چای سیاه، چای ساخته شده از پوست گردو، پوست درخت گیلاس یا می‌خک تیره‌تر کنید.20 دقیقه در آب بجوشانید و در آب کشی نهایی مو‌هایتان در حمام، مخلوط را به مو‌هایتان بمالید.

۶.با چای ساخته شده از بابونه، زنجبیل یا گل رنگ به مو‌هایتان هایلایت زرد رنگ بدهید.

۷.با فلفل پاپریکا، می‌خک یا میوهٔ گیاه رز، تناژ قرمز رنگی به رنگتان اضافه کنید.

از این ادویه‌ها یک چای بسازید، آن را غربال کنید، اجازه بدهید تا خنک شود، سپس به مو‌هایتان بمالید.

۸.برای موهای روشن، توسط ریشه ریواس و آب، هایلایت روشنی ایجاد کنید. یک ساعتی آن را بجوشانید، بگذارید خنک شود، آن را صاف کنید و مو‌هایتان را با آن آبکشی کنید.

۹.با مخلوط کردن نصف فنجان مریم گلی و رزماری خشک در ۲ فنجان آب داغ، موهای سفید رنگ خود را بپوشانید. هفته‌ای یک بار این مخلوط را به مو‌هایتان بمالید تا به رنگ دلخواه‌تان برسید.

معجزه آب پیاز و تخم مرغ برای رشد سریع مو + فیلم

 ۱۰.برای تیره‌تر کردن موهای سفید هم، ۳ قاشق غذاخوری چای سیاه، ۳ قاشق غذاخوری مریم گلی و یک‌کاسه آب جوشیده تازه را باهم مخلوط نمایید.

اگر متوجه شدید در مراحل اولیه رنگ دلخواه به دست نیامده، دفعات بعد می‌توانید با غلیظ کردن برخی مواد مثل چای، به نتیجه مناسب برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر