جورجینا | جورجینا و رونالدو

واکنش تند جورجینا به ماجرای جدایی‌اش از رونالدو

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.

جورجینا
ویکی گردی:

جورجینا دوست دختر رونالدو توضیحاتی در مورد جدایی شان ارائه داد. چند روزی است که شایعات متعددی درباره ایجاد بحران در رابطه زوج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس منتشر می‌شود. ادعا شده که در زندگی مشترک ستاره بزرگ پرتغالی و نامزد اسپانیایی-آرژانتینی‌اش مشکلاتی به وجود آمده که حتی ممکن است کار را به جدایی بکشاند. اما جورجینا امروز بالأخره سکوتش را شکست و ضمن تکذیب شایعات، پاسخی تند به شروع‌کنندگان این موج داد.

نامزد رونالدو برای پاسخ از اینستاگرام استفاده کرد و قطعه‌ای از یک آهنگ معروف رومئو سانتوس را منتشر کرد که به این شرح است:"حسود‌ها شایعه درست می‌کنند، غیبت‌کننده‌ها آن را پخش می‌کند و احمق‌ها باورش می‌کنند".

تصاویر لو رفته از جشن تولد خصوصی مهدی طارمی+ عکس

این اقدام جورجینا مورد توجه قرار گرفته؛ چراکه او به‌ندرت برای تکذیب اخبار و شایعاتی که درباره خودش و نامزدش منتشر می‌شود، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. ولی این بار حجم شایعات آنقدر افزایش پیدا کرده بود که جورجینا استثناء قائل شد تا نشان بدهد در رابطه‌اش با کریستیانو مشکلی وجود ندارد. ستاره پرتغالی‌ای که این روز‌ها در باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند.

شایعات از آنجا آغاز شد که برخی منابع ادعا کردند کریستیانو و جورجینا پیش از سوار شدن به هواپیما به‌دلیل گم‌کردن مدارک هویتی‌شان به‌شدت عصبانی شده و شروع به فریاد زدن بر سر همدیگر کرده‌اند و این در حالی بوده که چندین نفر غریبه شاهد دعوای این زوج بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر