هواشناسی | وضعیت هواشناسی

پیش‌ بینی هواشناسی؛ رگبار و رعد و برق تا روز دوشنبه | وضعیت آب و هوا روزهای آینده

مرکز ملی پیش‌بینی هواشناسی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق تا روز دوشنبه در برخی استان‌های کشور خبر داد.

هواشناسی
ویکی گردی:

مرکز هواشناسی ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، تا روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه در برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. وضعیت هواشناسی در این مدت در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق پیش بینی می‌شود. در ادامه جزئیات بیشتر هواشناسی را بخوانید.

براساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد:روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

سورپرایز ایران خودرو در طرح جدید فروش یکپارچه

 

این مرکز درباره وضعیت هوای تهران نیز با بیان این‌که تهران در روز پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) با حداکثر دمای 27 و حداقل دمای 15 درجه آسمانی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد خواهد داشت، اعلام کرد:در روز جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) نیز حداکثر دمای تهران 29 درجه و حداقل 14 درجه خواهد بود که آسمانی ابری، گاهی وزش باد و رعد و برق و در بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

اهواز با بیشینه 37 درجه و کمینه 22 درجه امروز پنج‌شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با بیشینه 16 و کمینه صفر درجه در روز جاری خنک‌ترین مرکز استان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر