فال | فال انبیاء | فال انبیاء روزانه

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402

فال انبیاء بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال انبیاء
ویکی گردی:

در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان فال انبیاء ، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال انبیاء برای متولدین فروردین

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد.  تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

 

فال انبیاء امروز جمعه 8 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین اردیبهشت

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

فال انبیاء برای متولدین خرداد

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

 فال ابجد امروز 7 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین تیر

حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش که ستاره‌ی بخت توچ بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ی  نعمت، بجای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز  که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیاء برای متولدین مرداد

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.

فال تاروت کبیر | فال تاروت 7 اردیبهشت

فال انبیاء برای متولدین شهریور

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال انبیاء برای متولدین مهر

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال انبیاء برای متولدین آبان

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 7 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین آذر

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال انبیاء برای متولدین دی

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال روزانه پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین بهمن

حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بد کردار  و ناشایست سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال انبیاء برای متولدین اسفند

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر