رونالدو | حرکت غیر اخلاقی رونالدو

عجیب ترین حرکت رونالدو در فوتبال اتفاق افتاد | حرکت منشوری رونالدو باعث اخراجش از عربستان شد!

تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند

رونالدو
ویکی گردی:

کریستیانو رونالدو که مدتی است که به النصر عربستان پیوسته، به همراه خانواده اش در شهر ریاض سکونت دارد و در یکی از مجلل ترین خانه های این شهر ساکن شده است. جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو تولد ۲۹ سالگی اش را در عربستان جشن گرفت.  در این بین جورجینا رودریگس نامزد رونالدو او هم طرفدارهای زیادی در عربستان دارد و همواره مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرد.

تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند

صحنه جنجالی سریال رهایم کن از دست سانسورچی ها در رفت! + عکس

این بازی پرتنش در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع الهلال به پایان رسید تا رونالدو از آرزوی قهرمانی در لیگ برتر عربستان دور شود. بعد از سوت پایان بازی حرکتی جنجالی و غیراخلاقی از سوی رونالدو به طرف هواداران الهلال انجام شد که از شب گذشته تمام فوتبال عربستان را دربرگرفته است.

رونالدو هنگام خروج از زمین به طرف هواداران الهلال اقدامی غیراخلاقی انجام داد که رسانه های سعودی از شب گذشته به شدت از دارنده ۵ توپ طلا به خاطر این اقدام عجیب انتقاد کردند.

مدل موی عجیب و خنده دار همسر شاهرخ استخری + عکس

سعید بن فهید، خبرنگار عربستانی نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید اشد مجازات را برای رونالدو به خاطر این اقدام غیراخلاقی صادر کند. او باید الگوی دیگر بازیکنان باشد نه دست به چنین اقدامات غیراخلاقی بزند. حسن کیتا بازیکن الاتحاد پیش از این چنین حرکتی را از انجام داده بود که از لیگ عربستان اخراج شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر