فال | فال انبیاء | فال انبیاء روزانه

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز سه شنبه 29 فروردین 1402

فال انبیاء بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال انبیاء
ویکی گردی:

در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان  در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان فال انبیاء ، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال انبیاء برای متولدین فروردین

حضرت یوسف

    ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

 فال انبیاء امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین اردیبهشت

حضرت الیاس

    ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالیتو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی .

    روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال انبیاء برای متولدین خرداد

حضرت ابراهیم

    ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند،حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی .

    روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 29 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین تیر

حضرت ایوب

    ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کاررا نمی دانی؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست.

    از روزها روز دوشنبه وپنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی وصدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیاء برای متولدین مرداد

حضرت ذوالقرنین

    شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت. سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید.

    کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد.

فال تاروت کبیر | فال تاروت امروز 29 فروردین

فال انبیاء برای متولدین شهریور

حضرت شعیب

    ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است.

    باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیاء برای متولدین مهر

 حضرت یونس

    ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی و دلت یه هیچ حال نسازد.

    با مصاحبان خوش رفتار باش وبه مراد خود می رسی . انشاء الله.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 29 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین آبان

حضرت ذوالکفل

    به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید.

    ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می افتد.

فال انبیاء برای متولدین آذر

حضرت آدم

    ای صاحب فال ! غم مخور که به غایت مبارک است و همه تو را دوست می دارند . در گذشته بسیار محنت کشیده ای ولی شادی و خرمی تو نزدیک است و ستاره تو بلند و به دولت خواهی رسید. پیش از این زخم بد گویان به تو رسیده و خواستند تو را صدمه بزنند .که بسیار متفکر متفکر بوده ایاما خدای تعالی تورا از شر آنان مصون نگاه داشته است .

    از مردم محتشم به دولت خواهی رسید. اگر غایبی داری به سلامت به سوی تو باز آید و اگر حا جتی داری روا شود.از روزها ، روزهای شنبه و پنجشنبه بر تو مبارک است و امسال نیز بر تو مبارک خواهد بود ، ان شاء الله . قدر عمرت را بدان و آن را بیهوده تلف نکن.

فال روزانه سه شنبه 29 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین دی

حضرت یوشع

    در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار میگیرد . چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کارپیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام میدهید ،ازشکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد اگر صبور وبردبار باشید به نفع شما تمام می شود . یک سفر دریایی در طالع شما دیده میشود.

فال انبیاء برای متولدین بهمن

حضرت اسحاق

    ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیا ر نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیت توشود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو راامید مال است، زود به آن برسی .با همه کسدوستی و یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفرنیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیاء برای متولدین اسفند

حضرت شیث

    ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو راراضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. تو در کار خود داری کن ، این دوسه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن که ستارتواز نحسی ( یا برج نحس) بیرون آید که هیچ کار تو انجام نگیرد و رازخود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است.

    باید که با کستندی نکنی و سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمراست و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن وآن را سبک نشمار. ان شاء الله .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر