فال روزانه | فال امروز

فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 1402 | فال امروز بر اساس ماه تولد

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه ویکی گردی صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه
ویکی گردی:

فال روزانه امروز 28 فروردین 1402! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه من از ویکی گردی همراه شوید.

 

 فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز به خاطر دلخوری از شخصی که دوستش دارید زیاد حال و حوصله ندارید. شاید احساس کنید که او دیگر شما را دوست ندارد و یا فکر کنید بالاخره دارد چهره واقعی اش را به شما نشان می دهد! شاید حتی به فکر این بیفتید که خیلی سریع او را رها کرده و شخص دیگری را جایگزین او کنید! اما این در واقع احمقانه ترین فکری است که در چنین حالتی ممکن است به ذهنتان خطور کند. اگر نمی توانید احساسات منفی خود را کنترل کنید سعی کنید چند روزی از هم فاصله بگیرید، با ترکیبی از احساس و منطق فکر کرده و در نهایت درست ترین تصمیم را بگیرید. در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو چیز یکی را انتخاب کنید. زندگی کوتاه تر از آن است که فکر می کنید. گاهی در زندگی باید به دنبال دلتان بروید . قدر سلامتی خود را بدانید و شاکر باشید. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز را در انتظار جواب شما می گذراند. او را از این وضعیت بیرون بیاورید.

 

 

فال روزانه سه شنبه 29 فروردین 1402

 فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز این احتمال وجود دارد که فکرتان را در مورد چیزی که تا پیش از این برایان خیلی مهم بوده است عوض کنید. شاید شغلتان را در ذهن خود زیر سوال ببرید، یا به فکر پیدا کردن عشقی تازه برای خودتان بیفتید، اما هیچ کدام از این فکرهایی که امروز به سرتان می زنند را زیاد جدی نگیرید. امروز روز خیلی خوبی برای گرفتن چنین تصمیمات مهمی نیست و ذهن شما هم ثبات و تمرکز لازم را ندارد. انتظار نداشته باشید که تا پایان امروز بتوانید تصمیم نهاییتان را در این مورد بگیرید، این موضوع تنها با گذشت زمان حل خواهد شد، صبور باشید. در اینکه در مورد مسألهء کارىِ پیش آمده حق با شماست ، شکى نیست؛ اما لزومى ندارد براى اثبات حرف هایتان به دیگران پرخاش کنید. این روزها شما با هیچکس شوخى ندارید. استوار و محکم، سختگیرتر از گذشته، از حد و مرزها و محدودیت ها خواهید گذشت. شما بالاخره یاد خواهید گرفت که چگونه بین انجام درخواست هاى دیگران و نیازهاى خودتان، تعادل برقرار کنید.

 فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز هوا پر از عشق است، اما افسوس که بر سر همه می بارد به غیر از شما! اما نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند، عشق شتری است که در خانه همه می خوابد، فقط باید منتظر بمانید تا وقت آن برای شما هم فرا برسد. درست است که امروز برای شما از لحاظ روابط عاشقانه طوری که انتظارش را دارید نخواهد بود، اما می تواند فرصت خیلی خوبی برای نوشتن اشعار و داستان های عاشقانه و یا کشیدن نقش رخ دلدارتان باشد! شما نمی توانید فردی خودخواه باشید اما فرمانبردار خواسته های دیگران نیز نمی شوید. روزهای بسیار شلوغ و پر مسئولیتی در انتظارتان است تا می توانید از آرامش این روزهایتان لذت ببرید و به یک سفر تفریحی بروید. شما برای رسیدن به جایگاه فعلی خود در زندگی به سختی تلاش کرده اید، اجازه ندهید خستگی ها و فشار منجر به گرفتن تصمیم اشتباهی بشود.

 فال روزانه متولدین تیر ماه

کارهایی که دیروز نتوانسته بودید به اتمام برسانید و امروز مجبور به تکمیل آنها هستید باعث خواهند شد وقت زیادی از شما گرفته شود و در برنامه ای که برای امروز خود داشته اید تأخیرهای زیادی ایجاد شوند، اما در نهایت بخش قابل توجهی از آنها انجام خواهد شد. امروز خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد. امروز می تواند روزی فوق العاده برای نوشتن و یا نقاشی کردن باشد. درست است که شما این استعدادهای خود را فقط در حد آماتور فرض می کنید، اما نتیجه کارتان حتی خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد. یادتان باشد که شما حق انتخاب دارید امروز زمان مناسبی است تا گذشته را مرور کنید و آرزوهای خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید و واقعا دریابید که در زندگی به دنبال چه چیزی هستید شما باید اهداف مشخصی در زندگی برای خود انتخاب کنید حتی اگر مجبور باشید تغییراتی در ادمه روابطتان با دیگران ایجاد کنید شخصی با انرژی منفی را از اطرافتان دور کنید.

 

فال قهوه روزانه | فال قهوه 28 فروردین 1402

 فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و اگر برای مدتی در فکر رفتن به کلاس نقاشی و یا نویسندگی بوده اید اکنون فرصت فوق العاده ای برای این کار خواهد بود. فقط باید مواظب باشید ایده آل گرایی افراطی شما مانع بروز ایده های خلاقانه تان نشود. قطعا شما یک شبه استاد نخواهید شد و طبیعی است که در ابتدای راه نواقص و کاستی هایی در کارتان باشد. فعلا نباید نگران محصول نهایی کارتان باشید، آنچه اهمیت دارد این است که از کاری که دارید انجام می دهید لذت ببرید. تصمیمتان را گرفته و راهی را انتخاب کرده اید اما حالا دچار سردرگمی شده اید نگران نباشید کسی که شما را وارد این راه کرده به شما کمک خواهد کرد و راهنمایتان خواهد شد از کسی که انتظارش را ندارید حرفی را میشنوید که برای شما بسیار با اهمیت خواهد بود این مکالمه میتواند سر آغاز برقراری یک رابطه عاطفی زیبا باشد.

 فال روزانه متولدین شهریور ماه

از قدیم گفته اند آشپز که دو تا شد، آش یا شور می شود و یا بی نمک، چه برسد به این که آشپزها حتی سر دکوراسیون آشپزخانه هم با هم اختلاف داشته باشند! امروز هم در محل کارتان دقیقا چنین حالتی پیش آمده و اختلاف نظر بین شما و همکارانتان بالا گرفته و هر کدام می خواهید کار را به روش خودتان انجام دهید. این موضوع به محل کار ختم نمی شود و در روابط شخصیتان نیز با اختلاف نظرهای فراوان روبرو خواهید بود و هرکس می خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند. دست از لجبازی بردارید و بگذارید هرکس کاری را انجام دهد که در آن مهارت دارد. مسایل عاطفی و خانوادگی باعث اشفتگی شخصی نزدیک به شما شده تحت هیچ شرایطی خود را وارد این ماجرا نکنید،تنها کافی است نظر خود را با او در میان گذاشته و واقعت هایی که خودش قادر به دیدن ان نیست را به او گوش زد کنی.در حین صحبت کردن با شخصی ناگهان برای مشکل خودتان راه حل پیدا خواهید کرد شنوا باشید.

 فال روزانه متولدین مهر ماه

اعتماد به نفس شما این روزها در پایین ترین حالت خود قرار دارد و باعث شده است نسبت به همیشه آسیب پذیر تر باشید و احساس عدم امنیت کنید. بحثی که به تازگی بین شما و شخصی که دوست دارید در گرفته است شما را نسبت به آینده این رابطه نگران کرده است و با خودتان فکر می کنید که آیا اصلا ادامه دادن صحیح است یا خیر. با کمال احترام، باید بگوییم که شما دارید بیش از اندازه حساسیت به خرج می دهید. به احتمال زیاد طرف مقابلتان نیز به اندازه شما از وضعیتی که پیش آمده ناراحت است، پس سعی کنید کمی با هم کنار بیایید. لازم است کمی در برابر ناملایمات روزگار تحمل داشته باشید، به خاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی دچار سردرگمی شده اید. انجام کاری به شما سپرده شده بی آنکه دستورالعمل های لازم را در اختیارتان قرار دهند؛ عاقلانه تر این است که کاری را که بلد نیستید انجام ندهید تا مجبور به عذر خواهی نباشید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 28 فروردین 1402

 فال روزانه متولدین آبان ماه

شما به خاطر این که فکر می کنید توانایی لازم برای رسیدن به هدفی که در زندگی حرفه ایتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است را ندارید امروز دچار حالتی عصبی و حتی کمی پرخاشگر شده اید. تنها کاری که لازم است برای حل این مشکل انجام دهید این است که یک بار دیگر میزان پیشرفتی که داشته اید را مورد بررسی قرار دهید. به احتمال خیلی زیاد شما در سنجش میزان پیشرفت خود دچار اشتباه شده اید و دارید موفقیت های حرفه ای خود را دست کم می گیرید. عزیزی را از دست داده اید و هنوز با موضوع کنار نیامده اید..فصل تازه ای در زندگیتان رقم خواهد خورد.رویاهایی که از دوران کودکی داشته اید و با شما بزرگ شده اند به واقعیت تبدیل میشوند.. با نامه یا خبری که به دستتان میرسد صفر یا صد برخورد نکنید..کمی صبر کنید و با انعطاف بیشتری جواب بدهید..شما از این مطلب میتوانید به نفع خود بهره ببرید.

 فال روزانه متولدین آذر ماه

شما گاهی رفتاری بیش از حد منفعلانه از خودتان نشان می دهید و اجازه می دهید دیگران هر رفتاری که دلشان می خواهد با شما داشته باشند. این که شما فردی خودخواه و از خودراضی نیستید قابل تحسین است، اما حتی در این مورد هم باید حد و اندازه نگه دارید و زیاده روی در این مورد باعث می شود ارزشتان را در چشم دیگران از دست بدهید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که احساس کردید نیاز دارید در برابر دیگران ایستاده و از حقوق خودتان دفاع کنید حتی یک لحظه هم درنگ نکنید. غرور خط قرمز دیگران است از ان عبور نکنید و غرور کسی را جریح دار نکنید.اگر دلتان نمیخواهد مردم شما را کسی قلمداد کنند که از دیگران استفاده اش را میکند وبعد دنبال کار خودش میرود بهتر است خلافش را هرچه سریعتر ثابت کنید.

موفقیت را به هر قیمتی نباید به دست اورد،شما مهربان هستید اجازه ندهید فشار کاری شما را از وظایفتان غافل کند.

 فال روزانه متولدین دی ماه

یکی از آشنایان شما امروز دارد شایعاتی بی اساس و غیر اخلاقی را منتشر می کند، سعی کنید هر چه به گوشتان می رسد را بدون فکر کردن و اطمینان از صحت آن نپذیرید. پیش از این که در مورد کسی قضاوت کنید به تمام واقعیات پی ببرید. امروز کار کردن با تجهیزات فنی و الکترونیکی چتدان ساده نخواهد بود و ممکن است با مشکلات غیر منتظره ای روبرو شوید که سرعت عملکرد شما را به صورت قابل توجهی پایین خواهند آورد. به جای این که عصبانی شده و کنترل رفتارتان را از دست بدهید، نفس عمیق کشیده و سعی کنید مشکل را حل نکنید. برای پروژه بزرگی که در ذهن دارید از همین حالا برنامه ریزی کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید این اواخر شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد با شما به سردی رفتار می کند.با اینکه شما انتظار چنین رفتاری را از او ندارید بهتر است فورا اعتراض نکنید.به دنبال دلیل این سردی اگر باشید به نتیجه بهتری خواهید رسید.دلتنگی هایتان به پایان خواهد رسید.

فال حافظ روزانه 28 فروردین + فایل صوتی

 فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز یکی از دوست های قدیمی و یا دوست دوران بچگیتان را خواهید دید و ناگهان این دوستی به چیزی فراتر از یک دوستی صمیمانه تبدیل می شود. در واقع شما از قدیم هم احساس خاصی نسبت به او داشته اید، اما امروز بالاخره به علاقه خود پی خواهید برد. البته بهتر است حداقل امروز دندان روی جگر گذاشته و چیزی در مورد احساستان به طرف مقابل نگویید. کمی دست نگه دارید و به همه جنبه های این رابطه احتمالی فکر کنید. اگر این احتمال وجود دارد که بعدا نظرتان عوض شود بهتر است کلا سکوت اختیار کنید. به زودی قراردادی را امضا خواهید کرد که برایتان همراه با برکت و شادی ست. اندکی صبور باشید. شما برای راهنمایی کردن شخصی پیش قدم میشوید، و میخواهید با تمام تجربیاتی که دارید او را با واقعیت روبرو کنید، شاید بهتر باشد در مواردی که از جزییات با خبر نیستید با کلی گویی، شخصیت خودتان را جلو او زیر سوال نبرید، در حفظ رازی که ناخواسته از آن با خبر شدید امانت دار باشید.

 فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شاید کمی آشفته و عصبی باشید. قراری که با عشقتان داشته اید و با اشتیاق هم منتظر آن بوده اید ممکن است به تعویق افتاده و یا کلا کنسل شود. این موضوع را برای خودتان بزرگ نکنید، این مشکلات در تمام روابط پیش می آیند و هیچکس را نباید در این مورد مقصر دانست. اگر نسبت به طرف مقابلتان دچار شک و تردید شده اید در واقع این احساس ریشه در چیز دیگری دارد و شما در واقع اتفاق امروز را بهانه کرده اید. اجازه ندهید عصبانیت کنترل رفتارتان را در دست بگیرد، کمی به خودتان فرصت دهید تا اعصابتان آرام شود. از شخصی که برایتان بسیار عزیز و از شما دور است همین امروز یک خبری بگیرید احساس بهتری خواهید داشت اگر با چشمان باز انتخاب کردید که وارد بازی عاشقانه غیر متعارفی شوید حالا قبول کنید که باید لرزش هم بنشینید راهی برای خلاصی خودتان از اینهمه فشار این روزها در اطرافتان پیدا کنید این روزها گذراست اما بهتر است با یک مشاور هم مشورت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر