فال | فال انبیاء | فال انبیاء روزانه

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز شنبه 26 فروردین 1402

فال انبیاء بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال انبیاء
ویکی گردی:

 در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان  در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان فال انبیاء ، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال انبیاء برای متولدین فروردین

فال انبیا الهی از حضرت صالح

    ای صاحب فال! خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که دردل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود در طاعت حرمت دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد وشادمان شوی وبر دشمنان ظفریابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

فال انبیاء امروز یکشنبه 27 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین اردیبهشت

فال انبیا الهی از حضرت یوشع

    در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار میگیرد . چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام میدهید ،از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می شود . یک سفر دریایی در طالع شما دیده میشود.

فال انبیاء برای متولدین خرداد

فال انبیا الهی از حضرت شعیب

    ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 26 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین تیر

فال انبیا الهی از حضرت اسحاق

    ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیا ر نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیت توشود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو راامید مال است، زود به آن برسی .با همه کسدوستی و یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفرنیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیاء برای متولدین مرداد

فال انبیا الهی از حضرت عیسی

    ای صاحب فال! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن وسفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیا ر یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدرو مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 26 فروردین 1402

فال انبیاء برای متولدین شهریور

فال انبیا الهی از حضرت ادریس

    ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که هر مقصودی که داری، بدان خواهی رسید و آن چه که از خدا طلب کنی ، ان شاءالله به تو عطا می کند . نترس که کارهابه مراد تو خواهد شد و تورا سفری در پیش است که از آن راحتی یابی . اندک غمی به تو رسیده است که فارغ شدی . در نظر خلایق مرد خوبی می باشی و امر تو قابل اجرا است؛اما تند خو و زود خشمگین شوی و در مقابل زود هم خوشنود می شوی . تورا دوستی هست از جان بهتر و یک زن هم تو را بسیا ر دوست می دارد و شب و روز دعایت می کند ، از حرف او بیرون نرو که او شخص غمخوار تو می باشد . اگر حاجتی داری برآید و اگر غایبی داری به تو برسد. ان شاء الله.

فال انبیاء برای متولدین مهر

فال انبیا الهی از حضرت زکریا

    ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

فال تاروت کبیر | فال تاروت امروز 26 فروردین

فال انبیاء برای متولدین آبان

فال انبیا الهی از حضرت داوود

    ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیاء برای متولدین آذر

فال انبیا الهی از حضرت ذوالقرنین

    شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد

فال انبیاء برای متولدین دی

فال انبیا الهی از حضرت سلیمان

    ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید.به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت ، انشاءالله…

فال روزانه شنبه 26 فروردین 1402 

فال انبیاء برای متولدین بهمن

فال انبیا الهی از حضرت محمد

    ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیاء برای متولدین اسفند

فال انبیا الهی از حضرت محمد

    ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر