لباس مجلسی | لباس مجلسی زنانه | جدیدترین مدل لباس مجلسی

امسال این لباس مجلسی ها مده | معرفی مدل لباس مجلسی ترند 2023 + عکس

جدیدترین و بهترین ایده های لباس مجلسی را در این مطلب از سایت ویکی گردی برایتان آورده ایم

لباس مجلسی
ویکی گردی:

شیک ترین مدل های لباس مجلسی را در این مطلب مشاهده کنید. از آنجایی که یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها انتخاب لباس مجلسی است ما دراینمطلب از مد و پوشاک شایت ویکی گردی جدید ترین مدل های ترند لباس مجلسی سال 2023 را جمع آوری کرده ایم تا به راحتی بتوانید از این مطلب برای مهمانی ها و مجالس تان ایده بگیرید. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

 رنگ سفید و رنگ زرد آهویی مناسب‌ترین رنگ ها برای پوست برنزه محسوب می‌شوند. مخصوصاً زمانی که شما در استایل خود از اکسسوری های طلایی رنگ استفاده می‌کنید. خانم‌هایی که دارای اندام گلابی شکل هستند، باسن بزرگتری نسبت به سایر اعضای بدنشان دارند. به همین علت بهتر است از کت‌هایی که لبه بزرگتری دارند؛ استفاده کنند.

همچنین توصیه ما به این افراد این است که از پوشیدن کت‌هایی که لبهٔ آن‌ها روی باسن قرار می‌گیرد، خودداری کنند. چون باعث می‌شود باسن آن ها را بزرگتر از آنچه که هست نشان داده و تناسب اندامشان را برهم خواهد زد.

 امسال این عینک ها مده + عکس

 رنگ‌های کرم و عاج فیلی برای افرادی که پوست گرمی دارند بسیار مناسب خواهد بود. مخصوصاً زمانی که این افراد در استایل خود از اکسسوری های طلایی و نقره‌ای نیز استفاده می‌کنند. اگر از طرح‌های چهارخانه و راه راه خسته شده‌اید و تصمیم دارید که سبک جدیدی از طرح‌ها را امتحان کنید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از لباس‌های گلدار است.

شما می‌توانید یک پیراهن با گل‌های ریز و یک روپوشِ دامنی با گل‌های درشت‌تر را با هم ست کنید. به این نکته توجه داشته باشید که تناژ رنگی این دو با هم متفاوت باشد. یکی تیره و دیگری روشن، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این ترکیب، استایل مناسبی برای مجالس رسمی شما خواهد بود.

 بهار امسال حتما این لباسارو بپوش + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • باران بهرامی

    عالی بود خیلی لباسای خوشگل و