هوش مصنوعی | ویرایش عکس با هوش مصنوعی

با هوش مصنوعی سه سوته عکس هات رو ویرایش کن+فیلم آموزشی

به راحتی با کمک هوش مصنوعی تصویر بساز و عکس هات رو ویرایش کن.

هوش مصنوعی
ویکی گردی:

امروزه هوش مصنوعی دنیا را تغییر داده و هر کاری را امکان پذیر کرده است. ایجاد تصویر های ذهنی در کمترین زمان و ویرایش عکس ها با توضیحی کوتاه و متخصر از کاربردهای هوش مصنوعی در زمینه عکس است. در این مقاله به صورت تصویری آموزش ویرایش عکس با هوش مصنوعی را آماده کرده ایم.

برای استفاده از هوش مصنوعی DALL·E 2، در گام نخست باید حساب کاربری خودمان را در وب‌سایت OpenAI ایجاد کنیم.ابتدا آدرس labs.openai.com را در یک مرورگر اینترنتی وارد کنید. در پنجره جدیدی که نمایش داده می‌شود، ابتدا آدرس ایمیل و سپس کلمه عبور خودتان را وارد کنید.

 معرفی گوشی با کیفیت عکاسی بالا + رنج قیمت

  • در ایمیلی که از طرف OpenAI دریافت کرده‌اید، روی لینک تایید آدرس ایمیل کلیک کنید.
  • در گام بعدی نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خودتان را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره موبایل ایرانی پذیرفته نمی‌شود و برای دور زدن این محدودیت می‌توانید از شماره‌ دوستان و آشنایان ساکن در خارج از کشور یا شماره‌های مجازی استفاده کنید.
  • پس از ایجاد حساب کاربری، 50 اعتبار اولیه به ما تعلق می‌گیرد و با استفاده از هر اعتبار می‌توانیم یک درخواست برای خلق تصاویر جدید را ارائه دهیم.

روی دکمه Start Creating With Dall.E کلیک کنید تا به محیط ابزار هوش مصنوعی منتقل شوید.برای شروع می‌توانید یک جمله یا چند کلمه را در کادر مربوطه تایپ کرده و سپس روی دکمه Generate کلیک کنید تا هوش مصنوعی چند تصویر مرتبط با توصیفات ارائه شده را خلق کند. دقت داشته باشید که طول عبارت ورودی نباید به بیش از 400 کاراکتر برسد.

با کلیک روی هر یک از تصاویر دکمه‌های ویرایش، دانلود آن با فرمت PNG و ایجاد گونه‌های مختلف از همان عکس نمایش داده می‌شود.

علاوه بر ارائه کلمه یا جملات می‌توانید یک عکس مرجع را نیز بارگذاری کنید تا برای ساخت تصاویر جدید مورد استفاده قرار بگیرد.یا حتی می توانید عکس مورد نظر خود را ویرایش کنید. در ادامه آموزش تغییر مدل مو را به صورت تصویری آماده کرده ایم.

 رشته های تحصیلی پر درآمد ایرانی رو می شناسی؟

گاهی تغییر چند کلمه می‌تواند به خلق تصاویر متفاوتی منجر شود. اگر خروجی برنامه DALL·E 2 با خواسته شما مطابقت ندارد، با تغییر کلمات می‌توانید به نتایج متفاوتی دست یابید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر