ترلان پروانه | تیپ بهاری ترلان پروانه

3 استایل شیک از ترلان پروانه با مانتو شومیزی | ایده استایل بهاری + عکس

ترلان پروانه، بازیگر ۲۵ ساله‌ی ایرانی، یکی از خوشپوش‌ترین کسانی‌ است که سبک پوشش او همواره الگوی بسیاری از مخاطبان بوده است.

ترلان پروانه
ویکی گردی:

ترلان پروانه بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. ترلان پروانه با 25 سال سن یکی از خوشپوش ترین بازیگران ایرانی است که سبک استایل و پوشش او همواره مورد توجه است. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به چند استایل زیبا و بهاری از ترلان پروانه.

ترلان پروانه رنگ‌های سرد، علی الخصوص رنگ آبی را بسیار در استایلش به کار می‌برد. در این تصویر، او را با تیشرت سفیدی که روی آن پیراهن آبی پوشیده و آن را با شال آبی و شلوار جین یخی همراه کرده است، می‌بینیم.

با مانتو شومیزی خاص و لاکچری استایل بزن +عکس

ترلان پروانه

رنگ‌های شاد برای فصل‌های بهار و تابستان کاربرد زیادی پیدا می‌کنند و حتما باید آیتمی با این رنگ‌ها را درکمد خود داشته باشید. پروانه در این استایل، مانتو شومیزی با آستین پفی و رنگ سرخابی، که رنگ امسال هم هست، را با شلوار بگ سفید، شال آبی و کیف کوچک همرنگ لباس تکمیل کرده است.

ترلان پروانه

در استایل دیگری از این بازیگر با چشمان گربه‌ای، او با جین بگ، شومیز آبی کمرنگ و شال مشکی دیده می‌شود. او از بازیگرانی‌ست که به وفور از کتانی در استایلش استفاده می‌کند و این استایل نیز از کتانی‌ها بی‌بهره نمانده است. کیف کوچک آبی رنگ او نیز نباید از یاد برود.

معرفی چندتا ترند مانتو برای بهار 1402 + عکس

ترلان پروانه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر