شلوار | مدل شلوار | شلوار زنانه

مدل شلوارهایی که باید حتما تو کمدت داشته باشی + عکس

اگر چند نکته را در نظر بگیرید، شلواری که به تن می‌کنید، ظاهرتان را بدون تردید شیک و عالی نشان می‌دهد.

مدل شلوار
ویکی گردی:

شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد بنابراین باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن شما می شود. در این مطلب از سایت ویکی گردی هر نوع  شلواری که برای استفاده یک خانم شیک پوش نیاز است را معرفی کرده ایم. ست کردن  شلوار مناسب می تواند شما را زیبا و خاص جلوه دهد.

ما در این مقاله شیک ترین انواع مدل های شلوار زنانه و دخترانه را از بین انواع شلوارهای پارچه ای ، کتان ،‌ نخی ، کرپ و جین (لی) در مدل های مجلسی ، اسپرت ، گشاد ، راسته ، اسلش و شلوار راحتی برای خانم های با سلیقه آماده کرده ایم تا بهترین و زیبا ترین استایل ها را داشته باشید.

شلوار جین رو چجوری بشوریم؟ | افزایش عمر شلوار جین با این روش

شلوارهایی که حتما باید داشته باشید

شلوار راسته

شلوار راسته (یا شلوار مخصوص کت) رایج‌ترین نوع شلواری است که احتمالا یکی از آنها را دارید و هر روز برای رفتن به محل کارتان آن را می‌پوشید. منظور از شلوار راسته، شلوارهایی است که در موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی پوشیده می‌شود. آنها معمولا از پارچه بافته‌شده و گران‌قیمت آماده می‌شوند.

مدل شلوار زنانه

مدل شلوار زنانه

این نوع شلوار را می‌توان با کت یا بدون کت پوشید. قسمت جلوی آن‌ها زیپ‌ یا دکمه‌‌دار است. شلوار گشاد هم نوعی شلوار راسته است که بدون کت پوشیده می‌شود.

شلوار جین

پارچه‌ شلوار جین از مواد ضخیم و محکمی به نام دنیم (denim) تولید می‌شود. تمام درزهای این مدل شلوار با نخ ضخیم در دو ردیف کنار هم دوخته می‌شود. شلوار جین ابتدا مخصوص زمانی بود که فرد قصد انجام کارهای سخت و سنگین داشت؛ البته بعدها به نماد جوانی تبدیل شد.

با مانتو شومیزی خاص و لاکچری استایل بزن+ عکس

مدل شلوار زنانه

سرهمی یا لباس یک‌تکه

این مدل شلوار بالاتنه‌ای دارد که به خط کمر متصل است. خط دوخت آن از گردن شروع می‌شود تا در قسمت جلو و عقب، به شلوار می‌رسد. جیب‌های این مدل شلوار هم بیشتر مواقع، روی شلوار و نزدیک درز کمر دوخته می‌شوند. کارگران معمولا لباس‌های سرهمی می‌پوشند. بااین‌حال، این مدل یکی از مدل ‌های محبوب کودکان هم هست.

مدل شلوار زنانه

شلوار کوتاه و گشاد

این نوع شلوار که شلوارک هم نامیده می‌شود، تا روی زانو یا کمی بلندتر است. شلوار کشی زنانه هم که قد آن به‌اندازه سه‌چهارم یک شلوار معمولی است، نوعی شلوار کوتاه محسوب می‌شود.

مدل شلوار زنانه

شلوار بگی

این شلوار در قسمت کمر، کاملا اندازه است و در قسمت پاها گشاد می‌شود.

مدل شلوار زنانه

شلوار دم‌پا گشاد

این نوع شلوار در قسمت باسن و ران کاملا اندازه است، اما از زانو به پایین گشاد می‌شود.

بهار امسال حتما این لباسارو بپوش + عکس

مدل شلوار زنانه

شلوار چسبان

این مدل های شلوار کاملا به بدن می‌چسبند و معمولا از پارچه‌های کشی یا کش بافتنی تهیه می‌شوند. این نوع شلوار در دو مدل ترگینگ و جگینگ هم تولید می‌شود. ترگینگ شلوار چسبانی است که شبیه شلوارهای معمولی است. جگینگ شلوار چسبانی است که شبیه شلوارهای جین با جیب‌های کوچک و همان دوخت‌های خاص مربوط به شلوارهای جین ‌است.

مدل شلوار زنانه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر