سریال جیران | بازیگران سریال جیران | چهره های واقعی سریال جیران

چهره واقعی شخصیت های سریال جیران رو دیده بودی؟ | عکس های واقعیشون رو اینجا ببین!

یکی از سوال‌های مخاطبان این بوده که شخصیت‌های واقعی سریال جیران چه کسانی هستند؟ برای پاسخ به این سوال، این مطلب را بخوانید.

جیران
ویکی گردی:

داستان سریال جیران دوره‌ای ۶ ساله از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را نمایش می‌دهد. میرزا محمدتقی خان فراهانی، ملقب به امیرکبیر، نخستین صدراعظم ایران در زمان ناصرالدین شاه که به دستور پادشاه به قتل رسید و در سریال جیران حوادث و اتفاقاتی که پس از مرگ امیر کبیر رخ داده است را به تصویر کشیده اند. در این مطلب از سایت ویکی گردی شما می توانید عکس های چهره های واقعی سریال جیران را تماشا کنید.

ماجرا‌های سریال جیران از آشنایی ناصرالدین شاه قاجار با دختری به نام جیران، همسر موقت و مورد علاقه اش شروع می‌شود. جیران با نام اصلی خدیجه خانم تجریشی ملقب به فروغ السلطنه، روستازاده‌ای بود که در ده تجریش سکونت داشت و پدر او یک نجار ساده بود، که ناصرالدین شاه را در نگاه اول دلباخته خودش کرد. ناصرالدین شاه پس از آنکه عاشق دختر تجریشی شد، به سبب چشمان درشت او لقب جیران (به معنای غزال در زبان ترکی) را به او اهدا کرد.

رقص و قر مجری تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم

جیران خاتون علاوه بر زیبایی خیره کننده، جسارت و جذبه تحسین برانگیزی داشت. او علاقه زایدالوصفی به شکار و اسب سواری نیز داشت که از علایق مشترک او با شاه بود و با ناصرالدین شاه به شکار سلطنتی می‌رفت. رفتار‌های جسورانه و دوری جیران خاتون از آن حجب و حیای سایر زنان حرمسرای ناصری، رفته رفته او را به سوگلی ناصرالدین شاه تبدیل کرد. شاه ایران پس از گذشت زمان و بارداری جیران، او را به عقد دائم خود در آورد. جیران پس از اینکه توانست قدرت خود را در حرمسرای شاه تثبیت کند، نفوذ و قدرت خود را علاوه بر شاه متوجه درباریان نیز کرد.

شخصیت های اصلی و بازیگران سریال جیران را دریک قاب تماشا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر