دلتنگ کردن | دلتنگ کردن مخاطب خاص | روش های دلتنگ کردن

۷ تکنیک دلتنگ کردن طرف مقابلت | چطور عشقم رو دلتنگ خودم کنم؟

اگر به هر دلیلی نیاز داری که مخاطب خاصت رو دلتنگ خودت کنی، راه های دلتنگ کردن را حتما بخوان.

دلتنگ کردن
ویکی گردی:

برای دلتنگ کردن مخاطب خاص تان یا شخصی که با او در رابطه عاشقانه اید، یا کسی که شما را فراموش کرده، تلنگر زدن لازم است.ممکن است ندانید راه های دلتنگ کردن طرف مقابلتان چیست! برای دلتنگ کردن طرف مقابل چند نکته ساده اما کاربردی را لیست کردیم که حتما کمکتان می کند. 

مدام به او نچسب

اگر مدتی خبری ازش نیست، صبر کن، بهش فضا بده تا خودش دلتنگ بشه، اینقدر زنگ نزن و پیام نده.

این 13 جمله رو هرگز به همسرت نگو! 

از او فاصله بگیر

فکر نکن اگر بهش بچسبی و مدام او را چک کنی بیشتر جذب میشه. نه، اینطوری فقط او را بیشتر از خودت دور میکنی.

غر زدن و انتقاد ممنوع

با غر زدن و مدام انتقاد کردن او را فراری میدهی و این رفتارت باعث میشود هر زمان که دلتنگت بشود یاد غرزدنهایت بیافتد و ازت دوری کند.پس با روش درست خواسته ها و ناراحتیت رو ابراز کن.

از خاطرات مشترک پست بگذار

عکس های مشترک خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. این موضوع نشان می دهد که شما هنوز هم به او فکر می کنید. این کار سبب تحت تاثیر قرار گرفتن او می شود. ضمن اینکه اگر او برای آمدن به سمت شما دچار شک باشد، با این اقدام از سوی شما در کارش جسارت لازم را به دست خواهد آورد.

برای او آرزوی خوشبختی کنید

اگر پس از مدتی او را در کنار دوستان یا مهمانی دیدید، خودتان را محکم و مقاوم نشان دهید و برای او آرزوی خوشبختی کنید. این رفتار برای طرف مقابل شما در حکم یک تلنگر می باشد. چنین رفتاری با یک تاثیر مثبت در ذهن فرد همراه است.

به زندگی عادی ادامه بده

زندگی عادی خود را از سر بگیرید و همه چیز را به تدریج نادید بگیرید. استقلال خود را در زندگی نشان دهید. برای خودت ارزش قائل باش و خودرت را آنقدر محتاج نشان نده. سر خودت را گرم کن.

اگه از ایراد گرفتن همسرت خسته شدی بخون!

وقتی او ببیند که برای خودت هدف داری و کل زندگیت به او خلاصه نمی شود بیشتر جذب تو می شود.

به خودت بیشتر برس

اگر در این دوران بیشتر به خودتان برسید، مطمئن باشید او دلتنگ شما می شود. یک واقعیت در روابط وجود دارد و آن این است که اگر برای خود احترام و ارزش قائل باشید، دیگران نیز برای شما احترام و ارزش قائل هستند. برای خودتان وقت بگذارید و به خود اهمیت دهید. لباسی بپوشید که او دوست دارد و مدل موهای خود را باسلیقه او هماهنگ کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر