بازی های دسته جمعی | بازی های دورهمی | بازی گروهی ساده

ساده ترین بازی های دسته جمعی که حسابی سرگرمتون می کنه!

بازی فقط برای بچه ها نیست. بزرگتر ها هم می توانند با بازی های دسته جمعی لذت ببرند.در ادامه همراه ما باشید تا شمارو با این بازی ها آشنا کنیم!

بازی
ویکی گردی:

در همه دورهمی ها و مهمونی ها مخصوصا دورهمی های دوستانه بازی های دسته جمعی پایه ثابت است. بازی های دسته جمعی برای تمام سنین جذاب و سرگرم کننده است. به همین منظور ویکی گردی فهرستی از پرطرفدارترین و ساده ترین بازی‌های دسته جمعی را آماده کرده است تا به راحتی اوقات خوشی را با عزیزانمان رقم بزنیم. با ما همراه باشید.

بازی کنترل خنده

یکی دیگر از بازی‌های جالب خانوادگی در خانه مخصوصا در ایام تعطیلات، بازی مقاومت در مقابل خندیدن است. همگی دور هم بنشینید و سعی کنید نفر کناری خود را بخندانید. شرط برنده‌شدن در این بازی دسته‌جمعی ساده، نخندیدن است!

نقد و بررسی فیلم Smile 2022 | از لبخند بترسید!

بازی جابه‌جا کن!

این بازی خیلی ساده است و می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. حتی بچه‌ها هم می‌توانند با شما بازی کنند.

برای شروع بازی، یک نفر از اتاق خارج می‌شود. افراد داخل اتاق کمی وسایل خانه را جابه‌جا می‌کنند و از شخص می‌خواهند که وارد اتاق شود و بگوید چه چیزهایی تغییر کرده. همین.

مشاعره

مشاعره یکی از بازی‌های نوستالژیک در جمع‌های ایرانی است که نیاز به معلومات ادبی دارد. برای اجرای این بازی جذاب می‌توانید قوانین خاص خود را داشته باشید. مثلا استفاده از شعر نو یا سپید را اختیاری کنید یا از افراد بخواهید که به جای اشاره به یکی از حروف الفبا، با یک کلمه خاص مشاعره کنند و این کلمه باید در بیت باشد. این بازی بدون نیاز به هیچ وسیله‌ای همیشه و در همه جا امکان‌پذیر است.

بازی بله–نه معکوس

این بازی یک بازی کلامی پرهیجان است که نیاز به قدرت تمرکز بالا دارد. در این بازی یک فرد سرزبان‌دار باید در حکم پرسشگر ظاهر شود و از نفر مقابل سوال‌های بدیهی کند و طرف مقابل هر جایی که باید بگوید «بله»، «نه» جواب بدهد و بالعکس. شخص پرسش‌گر باید پرحافظه و با تمرکز باشد و تا می‌تواند به بازی سرعت بدهد تا کسی که به سوال‌ها جواب می‌دهد دستپاچه شود و اشتباه پاسخ دهد.کسی که در مقابل تعداد بیشتری از سوال‌ها مقاومت می‌کند، برنده بازی است.

پانتومیم

بازی پانتومیم یکی از بازی‌های دسته‌جمعی پرطرفدار است. نحوه بازی به این صورت است که به دو گروه تقسیم شوید. بعد از یارکشی، یکی از گروه‌ها، یک نفر از تیم حریف را انتخاب و کلمه مورد نظرش را به او می‌گوید تا او به اعضای گروه خودش بفهماند، گروه اول چه کلمه‌ای را انتخاب کرده‌اند. با کمک یک تایمر می‌توانید به هر گروه فرصت معینی برای حدس‌زدن بدهید و هیجان بازی را بیشتر کنید.

بازی اسم روی پیشانی

بازی که به اسم روی پیشانی معروف است هم بازی هیجانی است که در این تعداد افراد هم هر چقدر زیاد باشد بازی شور و حال زیادی دارد. بازی به این شکل است که از میان گروه یک نفر انتخاب می شود که روی پیشانی او کاغذی با یک نوشته را میچسبانیم. شخص مورد نظر با سوال کردن از بقیه باید آن نوشته را بتواند حدس بزند.

معرفی 5 سریال هندی پرطرفدار در ژانرهای مختلف + عکس 

بازی اسمشو بگو

آهنگی را انتخاب کنید و 5 ثانیه از آن را پخش کنید. هر کس که بتواند نام آهنگ یا نامی نزدیک به‌ آن را بگوید، برنده است.

بازی منجمد شو

از یک نفر بخواهید در یک مکان به شکل یک مجسمه با شکلکی خاص بایستد. بقیه اعضا باید بلافاصله تشخیص دهند که مجسمه کیست و در همان‌جایی که هستند، مانند او مجسمه شوند. بخش جالب این بازی شکلک‌های خنده‌داری است که مهمان‌ها به خود می‌گیرند.

بازی هب

هب جزو بازی‌های سنتی و قدیمی بوده که بسیاری از افراد در مدارس و دورهمی‌ها آن را بازی کرده‌اند. این بازی که یکی از خنده‌دارترین بازی های شب نشینی است، افراد مضربی از اعداد را انتخاب کرده که باید با هوش بالای خود، اعداد را به سرعت تقسیم بر مضرب تعیین شده کنند. پس از تقسیم کردن اعداد، باید از عدد مربوطه با کلمه «هب» بگذرند. برای مثال عدد 5 به عنوان مضرب تعیین می‌شود. نفر اول، بازی را با عدد 1 شروع کرده و فردی که عدد 5 به او برسد، باید با گفتن کلمه «هب» از گفتن این مضرب خودداری کند. سپس نفر بعدی عدد 6 را گفته و با رسیدن به عدد 10 که مضرب 5 است، فرد باید کلمه «هب» را بگوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر