خودرو | قیمت خودرو

شاسی بلند محبوب ایرانی‌ها ۴۵۰ میلیون تومان شد! + عکس خودرو

در این گزارش از سایت ویکی گردی در خصوص جدیدترین قیمت خودرو محبوب و پرآوازه ایرانیان بیشتر بخوانید.

قیمت خودرو
ویکی گردی:

بازار خودرو ایران به واسطه کم‌تنوع بودن همیشه به محصولات وارداتی و حتی مونتاژی غیرچینی روی خوشی نشان می‌دهد. این اتفاق از سال‌ها قبل تاکنون همچنان ادامه داشته است. در میان خودرو های مونتاژی که مدتی روی خط تولید بود و توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد. این خودرو یک شاسی‌بلند نوستالژیک برای ایرانیان محسوب می‌شود که روی خط تولید پارس‌خودرو قرار داشت. در این نوشتار قصد داریم به نقد و بررسی این شاسی‌بلند پیر اما پرآوازه بپردازیم.

 شاسی بلند محبوب ایرانی‌ها ۴۵۰ میلیون تومان شد

قیمت خودرو

در میان خودروهای مونتاژی که مدتی روی خط تولید بود و توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد. این خودرو یک شاسی‌بلند نوستالژیک برای ایرانیان محسوب می‌شود که روی خط تولید پارس‌خودرو قرار داشت. در این نوشتار قصد داریم به نقد و بررسی این شاسی‌بلند پیر اما پرآوازه بپردازیم.

انتخاب نیسان پاترول برای خرید در سال ۱۴۰۱ شاید برای بسیاری از افراد منطقی به نظر نرسد. اما این خودرو برای علاقه‌مندان به آفرود همچنان هم می‌تواند جذاب باشد و عاشقان خودروهای ژاپنی احتمالاً هنوز هم به سمت آن می‌روند. در حال حاضر اگر قصد خرید پاترول داشته باشید باید حدود ۳۰۰ الی ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. این در شرایطی است که با چنین مبلغی می‌توان یک پراید صفر یا تیبا هم خرید. اینجاست که انتخاب بین خودروی کارکرده ژاپنی و صفر کیلومتر وطنی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر