زولبیا | کالری زولبیا

کالری دقیق زولبیا بامیه | روش های سوزاندن کالری زولبیا بامیه

کالری زولبیا بامیه مسئله ای مهم برای روزه دارانی است که سعی میکنند رژیمی بودن خوراک خود را حفظ کرده و به بهانه ماه رمضان، پرخوری نکنند.

زولبیا
ویکی گردی:

کالری زولبیا بامیه مسئله ای مهم برای روزه دارانی است که سعی میکنند رژیمی بودن خوراک خود را حفظ کرده و به بهانه ماه رمضان، پرخوری نکنند. با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف زولبیا بامیه در وعده افطاری، این سوال برای بسیاری از شما کاربران مطرح شده است که زولبیا بامیه چقدر کالری دارند و تا چه اندازه مصرف این شیرینی ماه رمضان، برای شما با توجه به وزن و برنامه غذایی تان، مجاز است.

کالری زولبیا بامیه چقدر است؟

 در غالب عوارض زولبیا بامیه برایتان کامل توضیح دادیم؛ زولبیا و بامیه قند و چربی بالایی داشته و در مقابل ارزش غذایی چندانی ندارد. چربی بالای موجود در این شیرینی، دلیلی است که باعث دیرتر جذب شدن قند زولبیا می شود. و اما کالری زولبیا بامیه ماه رمضان که به شرح زیر است:

دستور پخت 3 مدل حلوای فوق العاده خوشمزه

هر 100 گرم زولبیا 450 کالری و هر بامیه 80 کالری دارد؛ با این حساب میتوان به راحتی متوجه شد که کالری 500 گرم زولبیا بامیه چقدر خواهد بود.

سوزاندن کالری زولبیا بامیه

با توجه به آنچه گفته شد، جالب است بدانید که برای سوزاندن کالری که از خوردن 1 عدد بامیه و 100 گرم زولبیا نصیبتان شده باید یکی از فعالیت های زیر را به انتخاب خود انجام دهید.

چیکار کنیم در هنگام روزه داری گرسنه و تشنه نشویم؟

  • 1 ساعت و 10 دقیقه دویدن آهسته
  • 2 ساعت و 26 دقیقه پیاده روی
  • 1 ساعت و 17 دقیقه دوچرخه سواری
  • 45 دقیقه شنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر