مانتو | مدل مانتو | مانتو شومیزی

استایلی خاص با مانتو شومیزی | ایده های شیک پوشی + عکس

یکی از جذاب ترین ترندهای فصل بهار و تابستان مانتو شومیزی و یا مونت 2023 است.

مانتو
ویکی گردی:

جالب است که بدانید ست کردن مانتو های شومیزی کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتو های شومیزی در اصل به همان شومیز هایی گفته می شود که قد بلند تری دارند تا شما بتوانید آن را در خیابان به راحتی بپوشید. ماهیت مانتو های شومیزی خنک بودن و راحت بودن است و مناسب دورهمی های دوستانه و مسافرت می باشد.

حال اگر می خواهید برای بهار امسال استایلی زیبا و راحت داشته باشید بهتر است که مونت های رنگی رنگی را انتخاب کنید و با آیتم های مکمل هم سبک ست نمایید. مونت ها انواع مختلفی داردند، برای مثال این نوع مانتوها در دو دسته  دکمه دار و بی دکمه یا جلو بسته تولید و راهی بازار می شوند و شما می توانید به انتخاب خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید. خوب است که بدانید این مدل از مانتو اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر طراحی وتولید می شود.

5 ترکیب جذاب برای ست کردن رنگ سبز + فیلم

تابستان فصل استایل‌ های جذاب، رنگارنگ و ترندی است، خنک بودن لباس‌ ها در تابستان یک شرط اصلی می باشد و پس از ترند شدن لباس‌ های اورسایز خنک ماندن در تابستان، کار راحتی است. در ادامه این  مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل دخترانه با مانتو شومیزی آشنا شوید.

مانتو

 

آبی کاربنی رو با چی ست کنم؟ + عکس

 

مانتو

 

مانتو شومیزی و شلوار بگ؛ راحت و خنک به استقبال بهار بروید

همان طور که می دانید امروزه در مدل های شلوار تنوع بسیار زیادی دیده می‌ شود و هر فردی متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن ها استفاده می کند. شلوار بگ یکی از پر طرفدار ترین شلوار ها در فصل تابستان و یا بهار، مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان است. این شلوار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن مونت های بهاری شما نیز محسوب می شود. شما می توانید شلوار بگ زاپ دار یا ساده را به همراه کتونی های لژ دار و اسپرت ست نمایید و با مانتو شومیزی استایل خود را تکمیل کنید.

در هر موقعیتی چه رنگ لباسی بپوشیم؟

مانتو

مانتو و شلوار راسته بپوشید؛ با ترندهای قدیمی آشتی کنید

یکی از قدیمی ترین ترندهای شلوار در دنیای مد و فشن شلوار راسته است، از آنجایی که ترندهای دنیای مد به سادگی هر چند سال یکبار تکرار می شوند شما می توانید به راحتی از ترندهای گذشته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید استایلی مدرن خواهید داشت. شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود، این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است. زیرا، نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌ دهد. این نوع شلوارها مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌ باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی شیکن

  • ریحانه

    این مدل مانتو از همه بهتره
    من که حتما میخرم