حیات وحش | فیلم حیات وحش

جدال وحشتناک جگوار وحشی و تمساح | از جذابیت های حیات وحش + فیلم

در این ویدیو حیات وحش جگوار گرسنه رو می بینید که تمساح تنها رو خیلی آروم و غافلگیرانه شکار میکنه.

حیات وحش
ویکی گردی:

دنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاص خودش را داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زنده ماندن. حیات وحش جهان خطرناکی است که در اون خون و شکار حرف اول را می زنه. جگوار (jaguar) که به اون پلنگ آمریکایی (Panthera onca) هم میگن گونه ای از سرده پلنگ‌ ها هست و بزرگ‌ ترین جانور از تیره گربه‌ سانان که در قاره آمریکا زندگی میکنه. در ادامه این مطلب می توانید فیلمی از جدال تمساح و جگوار در حیات وحش را تماشا کنید.

سانسور جدید تلویزیون علیه عادل فردوسی‌ پور + فیلم

جگوارها بیشتر تنها زندگی می‌کنن و اغلب هم در شب ها فعالیت میکنن. جگوار مثل پلنگ به سرعت از درخت‌ها بالا میره و خودش رو مخفی میکنه. جگوارها شناگران بسیار خوبی هم هستند و گاهی هم ماهی می‌خورند. جگوار با پنجه و آرواره خیلی قوی ای که داره می‌تونه تاپیر، بز کوهی، میمون، گوزن و حتی تمساح رو شکار کنه. در مستندهای تلویزیونی، شاهد جنگ جذاب بین تمساح و جگوار هستیم.

تمساح یه جانور خزنده هست. در آب به راحتی شنا می‌کنه، اما همیشه در آب نیست و تخم‌هایش رو داخل خشکی نگه میداره. تمساح کلمه ای هست که برای نامگذاری انواع مختلف کروکودیل استفاده میشه.

تمساح فک و دندان‌های بسیار قوی داره و در گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان تعلق قرار دارد. این حیوان خزنده آبی و خشکی بزرگ در سراسر مناطق جهان مانند: آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کنه. تمساح ها مانند دیگر موجودات ساکن در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و سرزمین‌های مرطوب در آب‌های شیرین و گاهی هم در آب‌ شور زندگی می‌کنه. تمساح یکی از حیواناتی هست که در کمین‌ کردن بسیار ماهر است. این حیوون خونسرد مدت طولانی بدون غذا زنده میمونه .

معرفی 5 سریال هندی پرطرفدار در ژانرهای مختلف

تمساح خلاف ظاهر خشن و ترسناکی که داره، به انسان به هیچ عنوان حمله نمی‌کنه. این حیوانات قوی در حال حاضر بیشتر در چین و آمریکا پیدا میشه و نوع چینی اون در معرض انقراض هم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر