سیزده بدر | استایل سیزده بدر

سیزده بدر چی بپوشیم؟ | سیزده به در اینجوری استایل بزن + عکس و ایده

خانومای خوش استایل و خفن بهتره که از پوشیدن شومیز واسه مهمونی و بیرون رفتن غافل نشید که حسابی شمارو خاص تر از بقیه میکنه!

استایل سیزده بدر
ویکی گردی:

سیزده بدر رفتی بیرون اینجوری که من میگم لباس بپوش تا بدرخشی. یکی از سوال هایی که این روزها بعد لباس عید همه مون باهاش درگیریم اینه که سیزده بدر چی بپوشیم؟ حالا ما اومدیم و این بخش از سایت ویکی گردی رو اختصاص دادیم به این که کلی استایل نابی سیزده بدر براتون معرفی کنیم. پس حتماحتما تا آخر این مطلب همراهمون باش.

شومیز از آیتم های بسیار دلبر و ناز کشف شده واسه خانوماست که تو چند سال اخیر خیلی ازش استفاده می کنن و برای تمام سنین بزرگسال و نوجوان جذابیت خاص خودشو داره و مورد استقبال قرار گرفته. حالا چرا گفتیم کشف شده چون اصل شومیز رو آقایون میپوشن که همون پیراهن مردونست اما خانوما هم ازش غافل نشدن و با طرح های مختلف وارد بازارش کردن. قطعا همه ما تو کمد لباسمون شومیز داریم و بعضی از مدلا تنها برای مهمونی ها و یا زیر مانتو جلوباز فقط مناسب هستند و بعضیاشونم به طور مستقل میشه ازشون به عنوان مانتو استفاده کرد و باهاشون یه استایل امروزی و خوشگل ساخت.

ناگفته نمونه که چند روز بعد سیزده بدره و از این استایل های راحت و شیک میتونین استفاده کنین.

بهار امسال حتما این لباسارو بپوش + عکس

حالا شومیز های رنگی رو با چی و چجوری سِت کنیم؟!

1- با توجه به اینکه رنگ ترند سال 2022 و 1401 بنفش هستش اون هم یه بنفش خوشگل و شاد، میتونید از یه شومیز ساده که مدل پیرهن مردونه داره به رنگ بنفش انتخاب کنید و با شلوار جاگر مشکی و کتونی سفید ستش کنید. شلوار های جاگر راحتی و ظاهر بسیار خوبی دارند و کتونی سفید هم که خوراکه هر بیشتر استایل ها هستش و خوشگل میشه.

مبلمان

2- یا مثلا یه شومیز آبی کاربنی که هم برای اندام های لاغر و هم چاق میاد و یه رنگ میانه هستش و میتونین این شومیز رنگی خوشگل رو با بوت کات و بازم کتونی سفید ست کنید. شلوار های بوت کات هم امسال خیلی ترند شده که هم مدل چاکدارش هست و هم سادش و هردوشون هم زیبایی خاصی داره و طرفدارای خودشم پیدا کرده.

 شمال میرم چی بپوشم که خوشتیپ و امروزی باشم؟

مانتو-مشکی-با-شال-طوسی

3- همانطور که گفتیم شومیز ها طرح های خیییلی زیادی دارن که هم مدل های سادشون هستش و هم مدل های گلدار و آستین پفی و یقه دار. اما خب قطعا اگه بخواید تو خیابون ازشون استفاده کنید بهتره که ساده تر باشن و خود شومیز مدل دار باشه نه جزییات و طرح روش. مثلا میشه که از یه شومیز آبی روشن که خیلی هم رنگ جذابی داره با شلوار های مام فیت میاد ست کنید. شلوار مام فیت هم دو سه ساله که دخترا حسابی جذبش شدن و با شومیز عالی میشه. در این استایل انتخاب کتونی با خودتونه میشه هر مدل و رنگی پوشید.

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه

4- یا مثلا شومیز صورتی رو ما به خانومایی که این رنگ بخشون میاد و یا علاقه دارن پیشنهاد میدیم که همراه با شلوار واید سفید و صندل پاشنه دار ست کنید. امسال بازاره شلوار ها خیلی داغه و انواع مختلفی ازشون اومده و یا قبلا بوده و دوباره حالا ترند شده و واقعا همشونم موورد استقبال قرار گرفتن. واید هم یکی از هموناست که شمارو خیلی دخترونه و شاد نشون میده.

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه (8)

5- شومیز آبی آسمونی از رنگ هاییه که تو خیلی از جاها میشه پوشید و هم بهاره و شاده و هم خنثی هستش و تو چشم نمیزنه. این مدل و رنگ شومیز رو میشه با شلوار محبوب مام استایل ست کرد همراه با کتونی که خب رنگ کتونی و شلوار بسته به سلیقه خودتون هستش و اون چیزی که دارین.

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه (7)

6- اگه دختر هستید احتمالا از رنگ نسکافه ای و قهوه ای غافل هستید اما خانومه زیبا باید بدونی که این رنگ هم خیلی ناز و دلبره. البته که جدا از این رنگ، شومیز های دو رنگ و یا چهارخونه هم طرفدارای زیادی دارن و شمارو از بقیه متفاوت میکنن. شومیز رنگی همراه با شلوار واید لگ و کتونی سفید هم استایلی دیدنی خواهد بود.

کیف های ترند امسال کدام است؟+ عکس

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه (6)

7- شومیز صورتی که مدل مردونه طور هم داره همانطور که در ادامه مشاهده می کنید همراه با زیره آبی و شلوار راسته و کتونی یه ظاهر دخترونه و بهاره رو بهتون میده. شلوار های راسته نیز راحتی بسیار خوبی دارند و شما میتونین برای کوه یا تفریح و نشست ازش استفاده کنین.

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه (5)

8- رنگ نارنجی و یا آجری هم از رنگ های تودلبرویی هستند که کمتر ازشون استفاده میشه بنابراین شما میتونین با این آیتم و رنگ خاص تر از بقیه باشید و همراه با شلوار بگ و صندل پاشنه دار و یا کتونی ستش کنید و شیک تر از پیش شوید. 

لباس+پوشیدن+زنان+قد+کوتاه (4)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر