خودروی داخلی | ثبت نام خودروی داخلی

فرصت دوباره برای جاماندگان ثبت‌ نام خودروی داخلی + جزئیات

مهلت دوباره برای ثبت نام خودروی داخلی از امروز 7 فروردین 1402 آغاز شد.

خودروهای داخلی
ویکی گردی:

متقاضیان خودروی داخلی که در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اسفند سال قبل حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی به‌نام سازمان حمایت افتتاح کرده اند، چنانچه از ۲۶ تا ۲۹ اسفند نتوانستند ثبت نام کنند، امروز و فردا (هفتم و هشتم فروردین) نیز مهلت ثبت‌نام خودروی داخلی خواهند داشت. در ادامه این گزارش از سایت ویکی گردی می توانید جدیدترین اخبار ثبت نام خودروی داخلی را بخوانید.

به نقل از ایرنا، همچنین متقاضیانی که در مهلت یاد شده حساب وکالتی افتتاح کرده اند اما بانک‌ها اسامی آنها را به سامانه یکپارچه ارسال نکرده اند نیز می توانند در روزهای یاد شده ثبت نام کنند.

خبر شگفت انگیز برای جاماندگان سهام عدالت

 

ملاک ثبت نام در سامانه esalecar.ir در این مرحله، فقط و فقط اعلام اسامی متقاضیانی است که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی با سازمان حمایت ایجاد کرده اند از سوی بانک‌هاست و بنابراین اگر فردی در سامانه با اشکال مواجه می‌شود باید علت را از بانک خود سوال کند که چرا اسمش ارسال نشده است؟

پس از ثبت نام همه متقاضیان که تا هشتم فروردین به پایان می‌رسد، کار بررسی اطلاعات متقاضیان (با توجه به شرایط ذکر شده در طرح) آغاز و فهرست نهایی متقاضیان خودروهای داخلی مشخص خواهد شد و پس از آن امکان ویرایش برای خریداران فعال می‌شود.

برپایه این گزارش، در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بیش از ۹۵۰ هزار متقاضی حساب وکالتی با سازمان حمایت افتتاح کرده اند (که ۸۸۰ هزار نفر تا ۲۹ اسفند ثبت نام و خودرو خود را انتخاب کردند)، اما عده ای هم بودند که به دلایل مختلف از جمله یکی دانستن طرح فروش ایران خودرو با طرح یکپارچه تخصیص خودرو، حساب وکالتی به نام ایران خودرو را ایجاد کرده بودند که باید به نام سازمان حمایت تغییر می یافت و به همین دلیل حذف شدند.

جدیدترین قیمت پراید در اولین روزهای سال 1402

با توجه به این مساله، وزارت صمت در آخر بهار مجدد در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام خواهد گذاشت و افراد حذف شده در این نوبت می‌توانند کمتر از سه ماه دیگر جهت خرید خودرو ثبت نام کنند.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • خالد حسبنی

    اگه یه فرصت دیگه برای افتتاح حساب وکالتی میدادن خیلی خوب بود

  • ناشناس

    کاشکی یک روزهم که میشد اصلاح حساب وکالتی رومیذاشتین.بانک اشتباه کرده گناه ماچی بودآخه.صدملیون بخدا به زورو زحمت جورکردیم طلا دادیم و...به امید خودرو پارس فروختیم حسرت پژوپارس خانمم چندساله تودلش مونده.خودرو پارس هم جز فروش بذارین در خردادماه

    • مهدی

      به نظر من اونی که دو خط در مورد چگونگی فروش رو زورش اومده درست بخونه همون بهتر که ثبت نام نکنه.چون حق بقیه ضایع میشه

  • ناشناس

    باید میگفتین هرکی درتاریخ ۲۰ام تا۲۳ام اسفندماه ،مبلغ صدملیون حساب وکالتی باز کرده باشه واشتباه شده باشه میتونه اصلاح کنه وبنام سازمان حمایت بره بزنه.اینجوری حق کسی ضایع نمیشد.حتی یک روزهم که بود فزصت میدادین اقای وزیر جواب ضررمارو کی میده خداروخوش نمیومدما کارگر به زحمت پول جورکردیم ومصرف کننده واقعی هم بودیم جقدر ضرر خوردیم