افسردگی | درمان افسردگی فصلی

افسردگی و اضطراب فصل بهار را با این گیاه درمان کنید

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی گیاهانی که برای در مان افسردگی و اضطراب مفید هستند می پردازیم.

درمان افسردگی فصل بهار
ویکی گردی:

درمان افسردگی فصل بهار را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. بابونه یکی از بهترین داروهای گیاهی برای مبارزه با استرس، افسردگی و ترویج آرامش است. مطالعات انجام شده نشان می دهد استشمام بخار بابونه می تواند یک درمان خانگی برای اضطراب و افسردگی باشد. به همین خاطر است که از روغن بابونه در شمع ها، محصولات اروماتراپی و درمان های دیگر استفاده می شود. در ادامه به معرفی گیاهانی که برای درمان افسردگی و اضطراب مفید هستند می پردازیم.

بابونه به شکل عصاره ای، اغلب به عنوان تسکین بخش خفیف برای بهبود اعصاب و کاهش اضطراب مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بخار آن به طور مستقیم به بخش های بویایی می رود و تنش را کمتر می نماید. به همین خاطر است که افراد مصرف کننده بابونه نشانه های کمتری از اضطراب، استرس و افسردگی را تجربه می کنند.

دلیل اصلی زود به گریه افتادن چیست؟ + رازهای مهم

بو به طور مستقیم به مغز می رود و به عنوان یک محرک احساسی و عاطفی عمل می کند. سیستم لیمبیک محرک های حسی را ارزیابی می کند و درد، خوشحالی، خطر یا امنیت را ثبت می نماید. سپس این موارد پاسخ احساسی و عاطفی ما را تشکل می دهد. تعادل هورمونی و احساسات اصلی ما در پاسخ به بوهای اصلی ایجاد می شود. بو و عطر مسیر مستقیمی به حافظه و احساس هستند.

مواد معطری همچون بابونه درد را کمتر می کنند و می توانند بر روی شخصیت و رفتار انسان ها تاثیر بگذارند. تحقیقات انجام شده نشان می دهد استفاده از عطرهای روغنی یکی از سریع ترین روش ها برای رسیدن به نتایج روانشناسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر